Zabawa forumowa

Bingo
Kto był dzisiaj Ryszardem? Zakłady obstawiamy w tym wątku

Re: Zabawa forumowa

Kpt.Wojtek
Ilum
Kpt.Wojtek

Re: Zabawa forumowa

obstawiam szuwara
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Bingo
Szuwar sabotował swoje forum, żeby było na mieszkańców Atlantydy

Re: Zabawa forumowa

obstawiam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Bingo
1. Lwiczka9
2. Jola

Re: Zabawa forumowa

nie powiem
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Bingo
a ja wiem, ale nie powiem

Re: Zabawa forumowa

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Bingo
Zapytaj lepiej kim byl "NEMO" ze swoja zoofiliczna farma na marsie i duszy >:))))))))))
Kpt.Wojtek

Re: Zabawa forumowa

znam cię
To byłeś ty.

Re: Zabawa forumowa

na 100 %
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Bingo
illuminatus

Re: Zabawa forumowa

ja czy on?
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez znam cię
Ale kto ty?

Re: Zabawa forumowa

znam cię
Nie przynudzaj Kpt. Wojtku. Twoje wątki o owieczkach cię zdradzają. Lubisz takie chore klimaty jak nie jesteś zalogowany. Ty nasz Ryszardzie Baranie Serce.
co

Re: Zabawa forumowa

co
myslisz, ze wojtek jest chorym ryszardem, moze drapak

Re: Zabawa forumowa

forumowicze
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Bingo
To atlantydowy bohater, który samotnie postanowił wziąć odwet za ostatni zmasowany atak dokonany przez multinian.

Re: Zabawa forumowa

Ewkazdegustowana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Bingo
Ryszardem byłam ja, a teraz możecie mnie zjeść czubki DDDD. W każdym razie zabawa była przednia i nikt nie zabierze mi  tych cudownych chwil radości i oberwanych ze śmiechu jelit DDDDD idę ogarnąć domostwo DDD

Re: Zabawa forumowa

Lothar.❂
Administrator
Nie było mnie :) Co im tam podrzuciłaś że się tak "podniecili"? Dario szalał jak by pełnia była >;PPP

Re: Zabawa forumowa

Ewkazdegustowana
Odpowiedziałam idiotyzmem na idiotyzmy perły i okazało się, że moje były lepsze DD

Re: Zabawa forumowa

Lothar.❂
Administrator
Pobiłaś Perełkę?
Rozumiem istotę zabawy i nawet kpin no ale hmm jak tu się w miarę lubić albo przynajmniej tolerować? A było chociaż zabawnie, tak z polotem :) żeby nawet "pobita" uśmiechała się przez łzy?

Re: Zabawa forumowa

Ewkazdegustowana
Najbardziej rozbawiła mnie Jolka DDD kiedy tu krytykowała chamskie zachowanie na Multi wstrętnego trolla Ryszarda, a tam anonimowo pisała do mnie teksty DDD uśmiałam  się jak norka DD

Re: Zabawa forumowa

Lothar.❂
Administrator
Hmm Jola jest nieco dwulicowa :) Ale to przecież zaleta >;P Nie powinnaś tak wykpiwać naszej ulubionej Koleżanki forumowej :) hmm, za bardzo >;PPPPP

Re: Zabawa forumowa

Ewkazdegustowana
Nie mam już po prostu siły czytać o cudownościach niektórych pań, charakterek i cała prawda o ludziach zawsze wychodzi w praniu DD. Cały ten bełkot Jolki , czy lwicy można załatwić jednym Ryszardem DD

Re: Zabawa forumowa

Lothar.❂
Administrator
Mnie obydwie Panie bawią, każda na swój sposób :) warto je poznać, wszak inteligencja ludzka może różnie się rozwijać, a mroczne tajniki Duszy ludzkiej są niesłychanie ciekawe
12345