Wszystkim "lewakom"

Lewak jakich mało

Wszystkim potraktowanym "lewakiem" pragnę pogratulować! To bardzo ludzka postawa. Weźmy takiego Jezusa (jeśli już się wierzy) - typowy lewak i w dodatku wywrotowiec. Marks - ten to dopiero lewak, ale przynajmniej opowiadał się za niepodległością Polski i nienawidził Rosji, Piłsudski - lewak i niemiecki agent (serio!). Steve Jobs był koszmarnym lewakiem (i okropnym zamordystą). Lewakiem jest również Bill Gates oraz prezydent Obama. Lewakiem jestem i ja. Wszyscy zatem potraktowani "lewactwem" są w doborowym towarzystwie - ludzi światłych, empatycznych. Ludzi o otwartych umysłach.

Jako, że nie mam czasu, by się rozwodzić o zaletach bycia "lewakiem" (a czasu na użeranie się z idiotami nie mam), napiszę tylko jedno - żaden z "lewaków" na tym forum nigdy, ale to przenigdy nie powinien (i nie może!) poczuć się obrażony przez tutejszych inaczej oświeconych. W końcu żaden z rosyjskich trolli, pożytecznych idiotów działających w interesie putinowskiej Rosji nie jest nas w stanie obrazić. Trzeba mieć w życiu jakieś poczucie własnej wartości!

Dobrej nocy książęta Maine, królowie Nowej Anglii... lewakiem warto być ;)

ps. Chyba nie odkryję Ameryki, gdy stwierdzę, że tutejsze rosyjskie trolle sami nie wiedzą, co oznacza to słowo i co się pod nim kryje. Obserwując w jakim kontekście pada ten "epitet" można z powodzeniem dojść do wniosku, że lewakiem jest każdy, kto inaczej myśli niż oni. Mówiąc nieco inaczej - kto w ogóle myśli :)

Re: Wszystkim "lewakom"

Lothar.❂
Administrator
Ja też "a czasu na użeranie się z idiotami nie mam" >;)) Lewactwo to totalna głupota, bo odbieranie ludziom to kradzież. Ale po co to tłumaczyć idiotom, czy zrozumieją? Ależ skąd, ale co zrozumieją, terror proletariatu, bo jakoś o Trockim i jego pomysłach na eskalacje terroru i 100 milonach ludzi zamordowanych przez lewactwo, jakoś nie raczyłeś wspomnieć to hmm to zidiocenie nie pozwoliło, czy były inne powody?

Re: Wszystkim "lewakom"

Illuminatus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lewak jakich mało
Lewak jakich mało napisał/a
[...]

Mnie zawsze zastanawiało, czy jak lewak nazwie np. Jezusa albo Gatesa albo jeszcze kogoś lewakiem, to w mózgu lewaka, ci ludzie stają się od razu lewakami, czy może jednak rozumie, że pierniczy bez sensu i to przysłowiowe "przyklejanie się do okrętu" wcale nie działa? :)))

Re: Wszystkim "lewakom"

Lothar.❂
Administrator
Myślę o tym jak o "pasożytach umysłu" bo jak się zalegną to walka z tym jest bardzo trudna, a swymi odchodami bardzo osłabiają możliwość pojmowania dla umysłu zaatakowanego pasożytem. Bo czy taki osobnik widzi że nigdzie na świecie zamordyzm i zbrodnie "proletariatu" nie wydały demokracji i utopijnego społeczeństwa komunizmu, a tylko biedę i mogiły pomordowanych, o ile mają mogiły. Rządy lewicy nigdzie nie nastąpiły samoistnie, a z finansowania państw ościennych, w których miały udział elity bankowe. Czy taki zarażony lewak, pomyśli dlaczego elity bankowe inwestują w lewicowość? No bo każdy rozsądny człowiek by się nad tym zastanowił, kto go finansuje i co z tego ma? Ależ skąd, odchody pasożyta nie pozwalają na krytyczne myślenie i taki lewak pogrąża się w lewactwie, kombinując tylko jak zarazić pasożytem zdrowe osoby. Przecież lewactwo jest wspaniałe sam jesusek był lewakiem i Che Guevara >;PP Dlatego lewaków trzeba postrzegać jako osoby chore i niepełnosprawne intelektualnie.

Re: Wszystkim "lewakom"

Illuminatus
Lothar.❂ napisał/a
[...]
Tak. Wiele książek już napisano na temat wirusów umysłu. Nawet powstała nauka zwana memetyką, opisująca te zjawiska.
Ale co z tego, skoro wirusy, zarówno te materialne, jak i te umysłowe, są odporne na antybiotyki i inne lekarstwa?

Kiedy lewacki wirus umysłu zaatakuje słabego psychicznie osobnika, to taki człowiek ma bardzo niewielkie szanse by się obronić. Staje się nosicielem i zaraża innych.:(

Re: Wszystkim "lewakom"

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lewak jakich mało
To czy Jezus był lewakiem i wywrotowcem, to nie wiadomo. Trudno ocenić to co działo się 2 tyś. Lat temu. To są tylko, jakieś nie poparte niczym insynuacje...Nie znamy jeszcze dokładnie tego co działo się przed tyś lat, a co mówić o tym co działo się przed 2 tyś. Lat.

Re: Wszystkim "lewakom"

Illuminatus
amigoland napisał/a
[...]
Nie nabieraj się na lewackie insynuacje i "przyklejanie" do sławnych postaci.
Jezus nie głosił żadnych genderowskich debilizmów, nie namawiał do ataków na rząd, nie kazał rabować cudzego majątku, nie kazał tworzyć proletariackich bojówek i przede wszystkim był wierzący.:)

Re: Wszystkim "lewakom"

amigoland
Illuminatus napisał/a
amigoland napisał/a
[...]