Wielki powrót SLD ???

amigoland
Czarzasty obiecuje wyborcom wymówienie Konkordatu. Trafił w punkt, widać że uważnie obserwują i czytają neta. Rozpasanie KK, denerwuje nawet sympatyków PIS-u, a co mówić o innych, w tym ateistów. Już od dawna przewidywałem że ten kto wypowie wojnę KK, dużo zwojuje w wyborach...

Re: Wielki powrót SLD ???

Kropelka
:)

Re: Wielki powrót SLD ???

amigoland
Kropelka napisał/a
:)
Khm, khm, jak mam się odnieść do twojego komentarza? Kropelko?

Re: Wielki powrót SLD ???

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
Może ten krok trochę pobudzi do myślenia władze :) Choć tu akurat nie spodziewam się fajerwerków >;) Wymówienie Konkordatu, cóż za dobry pomysł i szkoła wolna od sekt hmm każdemu wolno pomarzyć

Re: Wielki powrót SLD ???

amigoland
Lothar.❂ napisał/a
Może ten krok trochę pobudzi do myślenia władze :) Choć tu akurat nie spodziewam się fajerwerków >;) Wymówienie Konkordatu, cóż za dobry pomysł i szkoła wolna od sekt hmm każdemu wolno pomarzyć
Podobno ten Konkordat w Polsce jest nie prawnie. Nie uzyskał większości głosów, w czasie głosowania w Sejmie...

Re: Wielki powrót SLD ???

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Lothar.❂ napisał/a
Może ten krok trochę pobudzi do myślenia władze :) Choć tu akurat nie spodziewam się fajerwerków >;) Wymówienie Konkordatu, cóż za dobry pomysł i szkoła wolna od sekt hmm każdemu wolno pomarzyć
Nie takie marzenia w Polsce się spełniły...

Re: Wielki powrót SLD ???

Lothar.❂
Administrator
W sumie niech każdy sobie wierzy w co chce żeby tylko drugiego nie zmuszał i nie okradał. Bo każda złotówka z podatków na sekty to kradzież. A jeszcze powiedz katolikowi, że Jezus to nie mówił żeby był złodziejem, to się gotów obrazić. A przecież wie, że osoby niewierzące, muszą się dokładać na zabawy sekt, wbrew ich woli. A jak to nie jest kradzież, to już sam nie wiem co nią jest. A może oni mają innego Jezusa? Takiego co kazał kraść?

Re: Wielki powrót SLD ???

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
Wielkiego halo nie bedzie, sle do sejmu wejda.
Kpt.Wojtek

Re: Wielki powrót SLD ???

Melisa
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Wielki powrót SLD ???

amigoland
Melisa napisał/a
Powodzenia. Komuchy nie mają już nic do zaoferowania. Czekamy na powiew świeżości.
Tak...Potrzebna jest trzecia opcja...

Re: Wielki powrót SLD ???

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
amigoland napisał/a
Kropelka napisał/a
:)
Khm, khm, jak mam się odnieść do twojego komentarza? Kropelko?
Z uśmiechem :)

Re: Wielki powrót SLD ???

amigoland
Aaa już myślałem, że to uśmieszek politowania. Zagłosujesz na SLD?

Re: Wielki powrót SLD ???

Kropelka
Ty też za dużo myślisz :)
jestem z innej bajki

Re: Wielki powrót SLD ???

Drapak
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
Czarzasty - lubię gościa choć to neokomuch, pomysł marny  i  niewiele dający i w zasadzie mało kogo to obchodzi :)
Zresztą sam konkordat został podpisany przez komuchów z SLD :))) bo tak naprawdę podzielili się wpływami i działkami.
Ludzi takie sprawy słabo interesują, to było dobre kiedyś może jakiś nawiedzonych antyklerykałów mogło by to przekonać ale ilu ich jest - to walka o ten sam elektorat który popiera PO i nieistniejącą już N sorosza te emerytowane komuchy sbeki wymierają już stadami, dewianci seksualni oraz żelazny elektorat PO osadzeni przestępcy :))) do tego trochę zwariowanych podstarzałych  feministek ( z torbami na głowach)  więc nie ma szans, A nawet jeśli, to w jaki sposób mogli by zrealizować tą obietnicę ? Jak? moim zdaniem góra 7,5 - 8% jeśli uda się podebrać Schetynie powyższy śmieciowy elektorat  co nie będzie trudno :) bo Schetyna i PO ostro pikują w dół swoimi akcjami - a ostatni masz ,,wolności" tylko pokazał że  zwykli ludzie mają ich w dupie.
Ludzie chcą dobrze i spokojnie żyć, interesują ich ceny, wysokość dochodów, wysokość emerytur i bezpieczeństwo czy SLD które wyprzedawało majątek , przytulało się do ruskich, a emerytury rewaloryzowało o ,,1" zł Słownie jeden złoty ma jakieś szanse u kogoś kto to pamięta? A może wymienisz jakiś kandydatów na posłów oprócz Czarzastego i Milera tej starej pokręconej skrzypiącej klapy Szynyszyn  z nazwiska - spróbuj ?
Wracajac do antyklerykalizmu to czy wydaje ci się że ci wojujący niby z kościołem po cichu nie biorą kościelnych ślubów, nie posyłają dzieci do komunii i nie załatwiają pogrzebów ?
Ja osobiście zagłosuję na Kukiza BARDZO podoba mi się ich niezależna działalność w Sejmie a powstanie tej niby partii wyłoniło wielu naprawdę wartościowych polityków - i było dokładnym zaprzeczeniem zbioru debili kretynów i sprzedajnych antypolskich imbecyli spod znaku N :))) Choć oczywiście doceniam że PiS spełnia swoje wyborcze obietnice ku szokowi konkurencji bo czy ktokolwiek przedtem spełniał ? nikt .
Zresztą zobaczymy, pytanie co mogłaby zaproponować konkurencja, bo oprócz obrzucania gównami Pisu nie wiedzę nic
żadnych propozycji dla polaków (konkordat aborcja pedały) kogo to obchodzi i jaką mają wiarygodność ci którzy podnosili wiek emerytalny ceny energii, gazu, paliwa UKRADLI MOJE PIENIĄDZE Z OFE jednocześnie zamykając szpitale, posterunki policji,poczty ruinując koleje wyprzedając zza procenty wartości firmy należące do skarbu państwa itp
Jeszcze jest czas pewnie nie bez powodu Petru opuścił swoją partyjkę będą próbować założyć coś nowego dla naiwnych frajerów na razie jest jak jest - nie ma szans.