We wspólnym podróżowaniu bardzo ważne jest towarzystwo

We wspólnym podróżowaniu bardzo ważne jest towarzystwo

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: We wspólnym podróżowaniu bardzo ważne jest towarzystwo

Lothar.❂
Administrator
Najgorzej jest w Pociągu :) Jak się trafi "trajkotki" po 90 minutach sceny z Otella się robią bardzo hmm pociągające >;PP Aaa i krzyczące dzieci, to jest coś >;P Lubię rozmawiać, ale i pomilczeć też :)

[...]

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Melisa
najmilsze mi ,swoje własne :)

[...]

Ryszard
[...]

Hmm przycupnąłem sobie z kompem w pokoju biurowym z 4 biurkami, przy 3 siedziały całkiem sympatyczne Dziewczyny tak coś 35-40 miło było ale One cały czas mówiły, rozmawiałem z nimi :) ale to nie miało końca, aż musiałem wyjść na papierosa choć nie palę >;PPP Ochłonąłem i ekspresowo kończyłem pracę, ale mówię było sympatycznie, kawa kawniki :) tylko ciągły podkład dźwiękowy, nie wkurzało mnie to, ale nie dawało się skupić.

[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Lothar.❂ napisał/a
[...]
No widzisz, a do mnie wąty za lakoniczność  :))))))

Re: We wspólnym podróżowaniu bardzo ważne jest towarzystwo

Lothar.❂
Administrator
>;P
To chyba jakoś można stopniować >;) Delikatnie pożartować :) bez niezręcznej ciszy hmm w nadmiernej lakoniczności? A wiesz kiedyś "spałem" w hotelu i miałem za ścianą Panią z monologiem długości chyba całej Anny Kareniny >;P To jakoś na mnie zadziałało kojąco i bardzo szybko usnąłem, choć nie lubię spać poza domem >;PP

Re: We wspólnym podróżowaniu bardzo ważne jest towarzystwo

Kropelka
A dlaczego cisza zdaje Ci się niezręczna?

[...]

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Melisa
Noc , cisza...I nagle...Brzęczenie komara za uchem. Coś niesamowitego. Adrenalina skacze dalej jak Stoch...

[...]

Melisa napisał/a
Latasz za tym diabłem z kapciem, bo nie masz czasu na szukanie łapki haha I komar kończy swój lot w worku odkurzacza. Ech... nikt nie słyszał 😉
Łapka wisi w łazience, nie muszę jej szukać.Ściany pomalowane na biało, żeby było widać gdzie usiądzie, ten mały wampir. Udaję że go nie widzę, a potem pac! I po ptokach. Kładę się znowu spać, nie mogę zasnąć, ciśnienie powoli spada, zasypiam, a nad głową słyszę znowu bzyczenie komara...Hehehehehe.

[...]

Mnie nie przeszkadza cisza. Z czasem można się jej nauczyć. Niezręczność jest jedynie wyimaginowana.
No dokładnie :)
Kiedyś nagła cisza podczas rozmowy mnie peszyła, dziś delektuję się nią obserwując innych w tym czasie :))
12