W związku z przewrotem majowym o którym nikt

W związku z przewrotem majowym o którym nikt

Ryszard
nic nie wie D pozwolę sobie po raz kolejny wstawić anegdoty o Wieniawie Dłodoszowskim  D
 A w związku z tym, że dziś byłam na wystawie psów i moja Hanka została Szampionem, anegdota jest taka:

"Inna rzecz, że z uwagi na specyficzne poczucie humoru Wieniawę brano za pijanego także wtedy, gdy był trzeźwy. Pewnego razu suczka państwa Długoszowskich odczuła potrzebę bliższego spotkania z odpowiadającym jej urodzeniu pieskiem. Generał znalazł odpowiedniego psa, włożył galowy mundur, zarzucił pelerynę, wziął suczkę pod pachę i pojechał pod ustalony adres. Drzwi otworzyła dystyngowana pani. Stwierdziła, że taka usługa kosztuje dwieście złotych. "Dwieście złotych?" - zapytał zdziwiony Wieniawa. "Tak, mój piesek jest w doskonałej formie, ponadto jest olimpijczykiem, ma dużo odznaczeń, medali i orderów" - wyjaśniła kobieta. Wieniawa uniósł prawą brew, wyprężył się, odsłonił pelerynę, z lewej strony pokazując swoje ordery. Przejechał po nich otwartą dłonią, demonstrując je od Virtuti po Legię Honorową, i stwierdził: "Proszę Pani, grosza bym od Pani nie wziął!".

Re: W związku z przewrotem majowym o którym nikt

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: W związku z przewrotem majowym o którym nikt

amigoland
Melisa napisał/a
Marzy mi się mały munsterlander z hodowli 😏 Pies myśliwski przydałby się w rodzinie do lasu i na polowania. A jaki byłby podobny do swojej pani ;))
U Ewki wszystkie są do niej podobne, tzn. mają große klappe nichts dahinter, hehehe.

Re: W związku z przewrotem majowym o którym nikt

Ryszard
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Melisa
Jolu to ty ? DDD

Re: W związku z przewrotem majowym o którym nikt

Ryszard
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
Posłuchaj Amigo, żebyś nie wiem jakie tu fikołki wyczyniał, nie jestem transem i nie wydymasz mnie w kiszkę, czy to jest kurwa dla ciebie jasne!

Re: W związku z przewrotem majowym o którym nikt

Melisa
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ryszard
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: W związku z przewrotem majowym o którym nikt

Ewkazdegustowana
Jesteś siostra Jolandyą?