Slodkich snow :)))

KOTEK
Zmykam, wczesnie rano musze wstac, pa!:)

Spijcie dobrze, niech Morfeusz nad Wami czuwa :)

Re: Slodkich snow :)))

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Slodkich snow :)))

Melisa
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez KOTEK
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Slodkich snow :)))

KOTEK
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Melisa
No to niech tam jakis Aniol czuwa skoro Morfeusza przegonilas :) Pa!!

Re: Slodkich snow :)))

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Slodkich snow :)))

KOTEK
Taki to moze czuwac caly czas :)

Re: Slodkich snow :)))

Serenity♛
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez KOTEK
Słodkich senków:)

Re: Slodkich snow :)))

KOTEK
Juz spac idziesz? Pewnie zmeczona jestes? Odpocznij zatem. Dobrej nocy:)

Re: Slodkich snow :)))

Serenity♛
Administrator
KOTEK napisał/a
Juz spac idziesz? Pewnie zmeczona jestes? Odpocznij zatem. Dobrej nocy:)
Powolutku...jutro czeka mnie dość pracowity dzień;)

Re: Slodkich snow :)))

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez KOTEK
Slodkich snow Sylwio ;)
Kpt.Wojtek

Re: Slodkich snow :)))

Serenity♛
Administrator
Kpt.Wojtek napisał/a
Slodkich snow Sylwio ;)
Dziękuję;)

Re: Slodkich snow :)))

KOTEK
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity♛
Ja tez dzis szybko poloze sie spac. Mialem wyczerpujacy i troche nerwowy tydzien. Musze sie zregenerowac. Potrzebuje snu. Dobrej nocy :)

Re: Slodkich snow :)))

Serenity♛
Administrator
KOTEK napisał/a
Ja tez dzis szybko poloze sie spac. Mialem wyczerpujacy i troche nerwowy tydzien. Musze sie zregenerowac. Potrzebuje snu. Dobrej nocy :)
I to jest właściwa reakcja, a nie bluzganie na forum.
Dobranoc:)