Romantyzm upada?

Lothar.❂
Administrator
Dziewczyny w was nadzieja bądźcie romantyczne

Re: Romantyzm upada?

Kpt.Wojtek
Nie przesadzaj Loti;)

Kąpiel przy świecach jest niezwykle relaksująca i może w cudowny sposób złagodzić napięcie związane ze stresem. I zdaje się, że doskonale wiedział o tym pewien 21-latek, który para się włamaniami, lubuje w damskiej bieliźnie i ubraniach, i eliminuje stres wylegując się w wannie pełnej pachnących bąbelków.

Mężczyzna w ostatni piątek wszedł do jednego z domów w Bartoszycach. Na miejscu dokładnie przejrzał zawartość damskiej garderoby, wybrał co ciekawsze jej elementy, a następnie zaczął przygotowywać kąpiel przy świecach.

Niestety, jego plany pokrzyżował intruz, a właściwie syn właścicielki domu. Chłopiec wrócił własnie ze szkoły, gdy zaskoczony zastał w łazience obcego, nagiego mężczyznę.
Kpt.Wojtek

Re: Romantyzm upada?

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Romantyzm upada?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
[...]

Oj jak widać Bozia ma różnych lokatorów,i nie którym to należy współczuć.Ala to że ty wiesz zawsze wszystko na bieżąco ,to jest niesamowite.A odnośnie orbitreka ćwiczę te pół godz dziennie i poza tym że mam większy apetyt ,to nic się nie dzieje,no i zmieniłam program na cięższy ,bo nie czuję zmęczenia ,czyli poprawiła mi się kondycja,i znacznie lepiej się czuję.Mogę spokojnie wyjść na Kasprowy,ale rozmiar dalej ten sam

Re: Romantyzm upada?

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Romantyzm upada?

Kawusia
Melisa napisał/a
Ja po orbitreku nie miałam apetytu.
To znaczy może nie większy ,ale bardziej mnie ciągnie na słodycze
I co schudłaś po tych ćwiczeniach?

Re: Romantyzm upada?

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.
Ana

Re: Romantyzm upada?

Ana
Dziewczyny, po co się męczyć, przecież istnieje coś takiego jak medycyna estetyczna. Odsysasz tłuszcz z brzucha a wrzucają  ci go w pośladki i cycki :))) za nieduże pieniądze. Naturze trzeba pomagać :)))
Ana

Re: Romantyzm upada?

Ana
A jak wiadomo faceci mają fioła na punkcie kobiecej seksualności, co tu dużo pisać :)))

Re: Romantyzm upada?

Melisa
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Melisa
Melisa napisał/a
Nic nie schudłam. Nadal jestem gruba. A jak ćwiczę to nie chce mi się słodkiego. Tylko woda i warzywa oraz nabiał.
To ćwicz dalej jesteś na dobrej drodzeNie poddawaj się ,ćwiczmy razem,i piszmy o efektach,nawet żadnych

Re: Romantyzm upada?

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Ja tam nie muszę...mam na czym siedzieć i czym oddychać:DDDD
Ana

Re: Romantyzm upada?

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Melisa
Melisa napisał/a
Ja jestem naturalna. Cycki mam ładne . Haha
Ja też mam boskie wręcz, ale nie mówię NIE, że kiedyś nie skorzystam :)) Zresztą co widać na załączonym obrazku, chyba nie najgorzej ze mną :)))

Re: Romantyzm upada?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Ana napisał/a
A jak wiadomo faceci mają fioła na punkcie kobiecej seksualności, co tu dużo pisać :)))
Mi nie chodzi o facetów,ale o własne samopoczucie,jestem za stara na odsysanei,i dosysanie.
Jeżeli się nie weżmie cżłowiek za siebie,a starzejemy się ,to będzie co raz gorzej,a potem miażdzyca,cholesteor,zawał,cukrzyca i inne choroby wynikające z zatłuszczenia organizmu.Dbając o swoje ciało przedłużamy swoją żywotność,i o to chodzi
Ana

Re: Romantyzm upada?

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Mała napisał/a
Ja tam nie muszę...mam na czym siedzieć i czym oddychać:DDDD
No dobrze, ale to nie o to chodzi aby mieć na czym siedzieć i oddychać, ale aby mieć zmysłowe kształty :)))

Re: Romantyzm upada?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Cieszę się że macie boskie ciała ,ale nawet i boskie ciała się sypią ,wcześniej czy póżniej.Sorry za cynizm,ale trzeba znać realia,co się dzieje jak się człowiek posuwa w latach
Ana

Re: Romantyzm upada?

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Ana napisał/a
[...]

Oj tam Kawusiu, masz męża, przecież on chciałby mieć w miarę atrakcyjną żonę :))) A jeśli chodzi o samopoczucie, to tym bardziej każda z nas chce wyglądać super hiper :))) Jaka stara???? Kawek co Ty piszesz :))) Czasami jest tak, że stosujesz diety cud, ćwiczysz, a to nie pomaga. W pewnym wieku nie zdziałasz cudu, trzeba sobie pomóc :))

[...]

Ależ Kawusiu, każdy się starzeje, ale można się starzeć ładnie :)))
123