Robinia akacjowa czyli postrzeganie węchem >;P

Robinia akacjowa czyli postrzeganie węchem >;P

Lothar.❂
Administrator
To to akurat kwitnie i cały las jest zdominowany tym zapachem :) Pięknie słodko pachnie w kierunku jaśminowca. Szedłem w zupełnej ciemności nie dostrzegając nawet psów tylko z grubsza orientując się jak są ukształtowane ścieżki i nagle umysł to wypełnił hipnagogami, ten zapach się ścielił leciutką jak by mgłą idącą lasem. Umysł krytyczny mówi że to "cuda niewidy"-złudzenia a "ja" się delektuje surrealizmem nowego poziomu w obrazach Lasu. To było piękne obraz jak z noktowizora nieostry i w odwrotnych cieniach i w szarościach :) Mistyczne, bardzo sympatyczne doświadczenie :)

Re: Robinia akacjowa czyli postrzeganie węchem >;P

Heh...
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Robinia akacjowa czyli postrzeganie węchem >;P

Lothar.❂
Administrator
Bała byś się Maju >;P Jak nie masz doświadczeń Mistycznych to widziała byś tylko ciemny las pełen wykrotów i jakichś strasznych odgłosów :) Nawet sympatyczne damsko męskie klimaty tego nie wytrzymują :) Nie prowadza się Dziewczyny w takie miejsca >;))

Re: Robinia akacjowa czyli postrzeganie węchem >;P

Heh...
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Robinia akacjowa czyli postrzeganie węchem >;P

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
<quote author="Lothar.❂">
[...]

Aaa w jakie miejsca prowadzi się dziewczyny? Hehehe...

Re: Robinia akacjowa czyli postrzeganie węchem >;P

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Heh...
Ale to nie zupełnie o to chodzi bo słodkie buziaczki to co innego >;PP A łażenie po nocach po lesie i dziwne doświadczenia Psychologiczne z pogranicza Magii nie są w hmm romantycznych klimatach >;)) Kwiat Paproci hmm to się szuka we dwoje :) w nocy 21-22 czerwca >;PPP

To oczywiście żart

Re: Robinia akacjowa czyli postrzeganie węchem >;P

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
<quote author="amigoland">
Lothar.❂ napisał/a
[...]

W których się hmm swobodnie czują :) Nawet hmm bardzo swobodnie

> [...]

ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Robinia akacjowa czyli postrzeganie węchem >;P

Wolę muzykę gitarową >;PP Ale czego się nie robi dla Pań? Mogą być skrzypce ba nawet saksofon >;)) Posłuchaj, czy nie miło ta muzyka wpływa, tak w sobotę wieczorem gdy już nie trzeba się spieszyć, a można być sobą? >;))

Re: Robinia akacjowa czyli postrzeganie węchem >;P

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Heh...
Melisa napisał/a
Nie boję się mistycznych doświadczeń, a te z pogranicza snu są całkiem naturalne. Gdyby nie nasze wybujała wyobraźnia, pewnie niewiele by z tego doświadczenia zostało. Okazuje się, że kazda chwila może być mistyczna. Dla mnie jest, gdziekolwiek jestem. Zawsze z pogranicza snu. Tak, jakbym była obok i obserwowała siebie i to co na mnie właśnie oddziaływuje.
To lepiej bądź trochę ostrożna bo spotkasz swoje lęki i dopóki się z nimi nie uporasz to będziesz podatna na "bad trip-y" tak to nazywają ci co zażywają narkotyki, to oczywiście co innego ale nie ma chyba innego bliskiego odniesienia, bo hmm stąd jest przesąd że w lustrze można zobaczyć diabła, no i można, jak masz takie lęki.Sam zobaczyłem coś dziwnego i hmm miałem o czym myśleć :)

[...]

Znam jego skrzypce. Ciekawe, że właśnie on i cigarettes after sex lubią te Panie 😏
https://m.youtube.com/watch?v=QI8VrXkffcg

A lubią bardzo...
Romantyczność w wiekach średnich może mieć różny charakter :) To nawet ciekawe jak ludzie labilnie postrzegają siebie >:) Ale hmm chyba warto być wyrozumiałym? >;)

Re: Robinia akacjowa czyli postrzeganie węchem >;P

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Wczoraj znalazłam w ogrodzie drobniutką samosiejkę akacji. Miałam ją wyrzucić,  ale dam jej szansę.:)