Re: SKORO PRZED KASOWANIEM JESTEM CZYTANY to /w odpowiedzi do DARKA/

Re: SKORO PRZED KASOWANIEM JESTEM CZYTANY to /w odpowiedzi do DARKA/

wojtek z komórki
Ten post był aktualizowany .
Strach się sprzeciwić 😈

Re: SKORO PRZED KASOWANIEM JESTEM CZYTANY to

wojtek z komórki
Hmm robot jest zabawny o co ci chodzi? Ja się nie denerwuje 😁

Re: SKORO PRZED KASOWANIEM JESTEM CZYTANY to

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez wojtek z komórki
DAREK napisał/a
to spelnia moje zapotrzebowanie na artykułowanie mojego stanowiska w omawianych tutaj sprawach i problemach, a takie totalne kasowanie moich wpisow swiadczy o celnosci moich krytycznych uwag wobec tego co sie rozgrywa na tym forum
Darku wszystko będzie dobrze,nie przejmuj się ,wypocznij,nie przemęczaj się za bardzo.W łikend zrób sobie wycieczkę do lasu,gdyż kontakt z naturą łagodzi stany depresyjne,nerwowe;-)

Re: SKORO PRZED KASOWANIEM JESTEM CZYTANY to

Mała
Dlaczego proponujesz mu las, skoro jemu potrzebna jest baba ? .;))

Re: SKORO PRZED KASOWANIEM JESTEM CZYTANY to

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez wojtek z komórki
Dużo kasy... banalne.;)

Re: SKORO PRZED KASOWANIEM JESTEM CZYTANY to

Lothar.❂
Administrator
Moja Babcia dawała ścierą po łbie i też pomagało >;)) Dzień dobry :)

Re: SKORO PRZED KASOWANIEM JESTEM CZYTANY to

Mała
W tamtych czasach  były solidne ścierki, dzisiaj  mamy  papierowe ręczniki. I jak tu  dawać tym po głowie.  Dobry wieczór Wojtku.:)

Re: SKORO PRZED KASOWANIEM JESTEM CZYTANY to

Lothar.❂
Administrator
Już się obawiałem czy nie poczujesz się urażona :) W sumie nie każdy musi mieć wizję bezpiecznego domu dzieciństwa, związaną z symboliką babcinej, delikatnej przepełnionej miłością, kary :) Babcia była osobą mądrą i wyrozumiałą i hmm w ten sposób przywoływała do porządku. Hmm  może Panu Darkowi tego akurat brakuje? :) Kobieca ręka hmm ma szeroką symbolikę

Re: SKORO PRZED KASOWANIEM JESTEM CZYTANY to

amigoland
[...]
A co tu się rozgrywa Darku? Hehehe.

Re: SKORO PRZED KASOWANIEM JESTEM CZYTANY to

Lothar.❂
Administrator
Darek ma sparing z Robotem >;P

Re: SKORO PRZED KASOWANIEM JESTEM CZYTANY to

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Skądże...nie mam czasu, zarobiona jestem. Zaglądam, poczytam ale moje myśli  skupione są całkowicie  na zupełnie innych sprawach..;)

Re: SKORO PRZED KASOWANIEM JESTEM CZYTANY to

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Mała napisał/a
Dlaczego proponujesz mu las, skoro jemu potrzebna jest baba ? .;))
Bo potrzebuje uduchowienia i oddzielenia się od spraw tego Świata
A przecież może iść z kobietą do lasu nie sam,kto bogatemu zabroni?;-)

Re: SKORO PRZED KASOWANIEM JESTEM CZYTANY to

Mała
;))) idę wypić drugą kawę