Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

Kpt.Wojtek
    Jola :) napisał/a
    Mylisz fakt z opinią. W tym wypadku faktem jest tylko, że Lwiczka kilka postów usunęła, ale powód dla którego tak zrobiła Twoją czepliwą opinią.
    A jeśli mówić o kompromitacji, to jest głównie Twoim udziałem, no sssorki Jadowitku🙄

Sylvia odpisala:

 Jak się nie ma argumentów, to się obraża oponenta, prawda Jola?
Wniosek jest zbyt prosty, by nad nim deliberować.
Przerwałam dialog z Lwiczką, bo ta już zupełnie zaczęła "odpływać" pisząc coś o seksie;D
Ale sobie ją poczytałam. I słusznie w pewnym momencie Wojtek zapytał "czy nie było za dużo wina?" ponieważ także odniosłam takie wrażenie.
No chyba, że Lwiczka tak na trzeźwo? W takim razie zmieniam całkowicie o niej obraz i stwierdzam, iż intelektualnie ją zbytnio doceniałam.
Na koniec powiem Ci tylko, że takie przezwiska typu: "jadowitku" czy "żmijko" to dobre w przedszkolu były. Na mnie nie robią wrażenia, raczej Ciebie Jolu określają, w jakim jesteś stadium rozwoju...

W jakim stadium rozwoju trzeba byc i jakie szkoly czy studia pokonczyc by wyzywac bezkarnie wspoldyskutantow od lewackich tepakow, komuszych tlumokow i przeklinac prawie w kazdym watku jak Zdegustowana Ryszard?

PS.
Lothar juz wywalil ten watek do kosza z powodu wulgaryzmow. Poprawilem jeden z "k" na przeklinac, reszta to przyklady nie moje i akceptowane przez Lothara. (znajduja sie na forum, "k" tez nie brakuje)
Kpt.Wojtek

Re: Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

obiektywny
Przecież Zdegustowana nikogo nie wyzywa. Używa prawidłowych określeń, zgodnych z rzeczywistością a więc mówi prawdę, czyli na łysego mówi łysy, na komucha komuch, itd. Wyzwisk używają tutaj tylko komuchy, bo komuchy zawsze kłamią. Wiec o co ci chodzi?

Re: Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

lysy
Masz cos do lysych ?

Re: Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

Illuminatus
lysy napisał/a
Masz cos do lysych ?
Nie wiem jak Obiektywny ale ja niektórych łysych nie popieram:

Re: Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez obiektywny
obiektywny napisał/a
[...]
Hehehe. Zdegustowana nikogo nie wyzywa? Mnie wyzywa cały czas od dziadów, a przecież dziadem nie jestem? Pracuję, oszczędzam. Mam tyle na koncie że mógłbym kupić ją, z jej folwarkiem i psami. O jej "dyskusjach" z hieną, nie wspomnę...Tam to już daje prawdziwy popis swojego intelektu.

Re: Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

obiektywny
Stwierdzam obiektywnie, ponieważ jestem obiektywny, że Kpt. Wojtek kwilił i wypłakiwał się w mankiet z powodu tego, że rzekomo Zdegustowana wyzywa współdyskutantów od cyt.: "lewackich tępaków i komuszych tłumoków".
No więc obiektywnie stwierdziłem, że to nie są żadne wyzwiska, tylko stwierdzenie faktów.
A za starego dziada nie masz się co obrażać, bo wszystkie młode kobiety tak mówią na mężczyzn 45+, no chyba że lecą na ich kasę, a Ewka widocznie na Twoją nie leci. :-)

[...]

Ewka młoda kobieta? No chyba żartujesz? Ona już dawno jest 45+. To że młode tak mówią, nie znaczy że to nie jest wyzwisko. Bo dla mnie dziad znaczy co innego. Nie jestem, ani wędrowcem, a tym bardziej żebrakiem.
Ewka zdegustowana, przejęła swój język od córki która tak z nią rozmawia...

Re: Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
No to teraz już nie powie...;)

Re: Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

Serenity♛
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a

W jakim stadium rozwoju trzeba byc i jakie szkoly czy studia pokonczyc by wyzywac bezkarnie wspoldyskutantow od lewackich tepakow, komuszych tlumokow i przeklinac prawie w kazdym watku jak Zdegustowana Ryszard?
Miał się nią zająć Illumi, teraz widzę, że resocjalizacją zajął się Wojtek.

Re: Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

Kawusia
Serenity♛ napisał/a
Kpt.Wojtek napisał/a

[...]
No cóż a potem znowu będzie że na tym forum wprowadzamy zamordyzmAle jakoś nikt z tych wnikliwych i inteligentnych nie zwraca uwagi na te wyzwiska,ale za to na to jak się je wywala do kosza.;-))

Re: Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
amigoland napisał/a
obiektywny napisał/a
[...]
Amigo nie przejmuj się takimi głupotami,bo to nie ma znaczenia,ty znasz swoją wartość,i to najważniejsze.;-)

Re: Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Ewa twierdzi że to nie uraża jej godności jako Kobiety. Hmm mam inne zdanie. W ogóle przeklinanie jest nieeleganckie.

Re: Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Ja się wcale nie przejmuję Kawusiu. Odpowiedziałem tam tylko obiektywnie...Obiektywnemu. Bo jak ja bym się przejmował, to zaraz bym ją bombardował wyzwiskami. Ja też potrafię. Jestem już doświadczonym forumowiczem i wiem że to nic nie da. Dlatego nie odpowiadam na takie zaczepki, a jak już to bardziej ironią mocno stonowaną...

[...]

No i tu masz rację,ale jednak taki język świadczy o rozmówcy.

Re: Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Lothar.❂ napisał/a
Ewa twierdzi że to nie uraża jej godności jako Kobiety. Hmm mam inne zdanie. W ogóle przeklinanie jest nieeleganckie.
Oczywiście Wojtek. Jest tyle pięknych słów w naszym języku...Właściwie odpowiadającym przekleństwom, ale śmiesznych, sarkastycznych, też dopiekających do żywego...

[...]

To prawda że nie eleganckie,ale ja przyznaję że osttnio mi się przeklina,ale potem mi zawsze wstyd

Re: Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

Serenity♛
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
No cóż a potem znowu będzie że na tym forum wprowadzamy zamordyzmAle jakoś nikt z tych wnikliwych i inteligentnych nie zwraca uwagi na te wyzwiska,ale za to na to jak się je wywala do kosza.;-))
Dokładnie Kawusiu tak jest, jak mówisz;)
Niektórzy nawet czekają, by tym dokopać Moderacji...

[...]

No cóż pewnych ludzi nie zmienisz.

Re: Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

Illuminatus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity♛
Serenity♛ napisał/a
Kpt.Wojtek napisał/a

[...]
Jaką resocjalizacją???
Ewka to już od dawna zupełnie inny człowiek. Nikogo nie atakuje, a jeżeli musi się bronić, to robi to z gracją i fantazją.:)))
Do obrony każdy ma prawo...:)

Re: Pytanko odnosnie ostatnich dyskusji 2 ;)

Serenity♛
Administrator
Illuminatus napisał/a

Jaką resocjalizacją???
Ewka to już od dawna zupełnie inny człowiek. Nikogo nie atakuje, a jeżeli musi się bronić, to robi to z gracją i fantazją.:)))
Do obrony każdy ma prawo...:)
Ja w to nie wnikam. Chodzi głównie o wulgaryzmy, których nie żałuje i nader często lubi używać.
123