Puk, puk!

Lusia
Jest tam kto? Tak sobie wpadłam poczytać lecz tu nikogo nie ma?

Re: Puk, puk!

Lusia
Nie, nie, nie jestem robotem! A może to forum dla robotów? W takim razie nic tu po mnie .

Re: Puk, puk!

Heh...
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Puk, puk!

Serenity♛
Administrator
Melisa napisał/a
Nic tu po Tobie cholero. Nie wracaj hahaha
???
Zaskakujesz!;DDDD

Re: Puk, puk!

Heh...
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Puk, puk!

Lothar.❂
Administrator
Alter ego?

Re: Puk, puk!

Serenity♛
Administrator
Lothar.❂ napisał/a
Alter ego?
Myślę, że Melisa przesadziła z melisą;DD
Miłego dnia, ja zmykam:)

Re: Puk, puk!

Lusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Heh...
Goń się poczwaro! Z robotami nie gadam.

Re: Puk, puk!

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity♛
Serenity♛ napisał/a
Lothar.❂ napisał/a
Alter ego?
Myślę, że Melisa przesadziła z melisą;DD
Miłego dnia, ja zmykam:)
Przed 17? To wbrew zasadom >;P
Do miłego :)

Re: Puk, puk!

Heh...
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lusia
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Puk, puk!

Lothar.❂
Administrator
To nie jesteś w pracy?

Re: Puk, puk!

Heh...
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Puk, puk!

KOTEK
[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez KOTEK
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Puk, puk!

KOTEK