Milego wieczoru!! :))))

KOTEK
Alez ten czas pedzi!  Czasem trace juz rachube:)) Budze sie rano i zastanawiam...czy mam wolne, czy tez do pracy musze isc? :)))
Tez tak macie?

Re: Milego wieczoru!! :))))

Lothar.❂
Administrator
Telefon przypomina, jak o 20 ćwierka to znaczy że jutro zasuw i hmm "nie zasiaduj się" >;) A rano pobudka >;P

Re: Milego wieczoru!! :))))

KOTEK
Ostatnio zyje w takim tempie, ze czasem zapominam o wielu rzeczch :)) Czas mam na maksa wypelniony. Zyje na pelnych obrotach. Niewiele ma chwil dla siebie. Chetnie troche bym zwolnil...ale jakos na to nie zanosi :) Los wciaz plata mi figle :)

Przeczytalem ostatnia wrozbe. Wycignales karte dla Maji i zdaje sie, ze tam o mnie pisales.
Spodobala mi sie ta wrozba :)))

Zauwazylem, ze wszystko wraca na wlasciwe tory i idzie ku lepszemu :)