Mam pytanko :)

Lothar.❂
Administrator
Czy osoby agresywne, atakujące forumowiczów są dobrze postrzegane i mają dobrą opinie? Czy raczej nikt nie chce z nimi rozmawiać i na sam widok to czas zbierać zabawki? >:) Wywaliłem do kosza te ataki personalne. Czy nie lepiej się bawić, hmm przyzwoicie? Rozumiem że pojawiają się jakieś napięcia, szczególnie jak pracy bywa niemiło i się trzeba uśmiechać, ale dlaczego się rozładowywać na forumowiczach? Niby nic co ludzkie... a jednak :)

Re: Mam pytanko :)

Lothar.❂
Administrator
A jak ktoś lubi przemoc, to proszę bardzo :) Co prawda fizyczna, a nie psychiczna, ale w tą samą stronę. Hmm i z pewną klasą, co chyba nie wszyscy rozumieją, co to oznacza posiadać klasę.

https://jbzdy.pl/obr/741981/k-o-na-dzien-dobry

Re: Mam pytanko :)

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Pytanie retoryczne? Dzień dobry...póki co jest ładnie;)

Re: Mam pytanko :)

Lothar.❂
Administrator
Jak najbardziej >;)) Jak jest wybór, tooo dlaczego nie być miłym Człowiekiem? Czy to nie własne wybory sprawiają kim się stajemy? Wiesz hmm doszedłem do wniosku że to jakaś sttystyka zachowań nie pojedynczy wypadek ale hmm strategia postępowania którą możemy zmienić. Dobrze jak świadomie, bo ludzie się zapędzają w rejony w których nie chcieli nigdy bywać, a teraz sobie tam egzystują, nie wiedząc że proces jest odwracalny, choć nie za darmo :) A pogoda Piękna :) tylko taki młyn się szykuje, że jakoś mi ciężko w brzuszku, choć przed śniadaniem >;)))

Re: Mam pytanko :)

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Wojtku, czy  Lwiczka zasługuje na to chamstwo ??? Moim zdaniem NIE !!!

Re: Mam pytanko :)

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
UPS Dzień dobry Mała >;)))

Re: Mam pytanko :)

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Nie tylko u Ciebie młyn ale takie życie.;)

Re: Mam pytanko :)

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Mała napisał/a
Wojtku, czy  Lwiczka zasługuje na to chamstwo ??? Moim zdaniem NIE !!!
Akurat z Lwiczką hmm powiedzmy delikatnie to miałem pewne przeprawy :) Ale oczywiście zasady obowiązują i jak nawet Kobieta zachowuje się hmm "dziwnie" to trzeba to jakoś znosić :) O właściwie to mam pytania ciąg dalszy :) co robić jak Kobieta okazuje chamstwo? Kasować bez słowa, wchodzić w polemikę? Jak myślisz, jaka strategia była by właściwa?

Re: Mam pytanko :)

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Oby dobry...no to PA skarbie. Obowiązki, nie bez powodu tak wcześnie wstałam;))

[...]

Dawno tak nie było, będę musiał lawirować kłamać i inne niemiłe sztuki uskuteczniać, co nie lubię, ale za naszym "bohaterem" Nichcem ale muszem.

Re: Mam pytanko :)

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Do miłego Skarbie >;))) Miłego dnia :)

Re: Mam pytanko :)

Heh...
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Mam pytanko :)

Lothar.❂
Administrator
Do miłego Maju >:))

Re: Mam pytanko :)

Jola :)
Ten post był aktualizowany .
[...]

Znów Jolu jesteś w malinach >;D

Co jest niesłychanie zabawne :) hmm rozumiem iż jesteś "młoda duchem" :) aleeee pewnie słyszałaś że najlepiej smakują kasztany wyciągnięte cudzą ręką. Hmm, co z Twoją opinią? Nadal, jesteś miłą przyjazną osobą? Cena, zawsze jest jakaś cena Jolu.

Re: Mam pytanko :)

Heh...
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola :)
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Mam pytanko :)

Jola :)
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Mam pytanko :)

Lothar.❂
Administrator
Dałaś "plamę" Jolu :) Ale lubię dawać 2 szansę, o co tu może chodzić?

Re: Mam pytanko :)

Jola :)
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Mam pytanko :)

Lothar.❂
Administrator
To powiem Ci dlaczego nie masz komarów :) nie wspominając o szerszeniach. To opryski Monsanto wybiły owady endemiczne, ciekawe co zajmie ich miejsce w ekosystemie? I jakie będą skutki długofalowe. Hmm Twoja bystrość też odrobinę ucierpiała? :) No bo co będzie dalej? Dasz radę to ogarnąć?
12