i ?

Re: Młoda mama w mini

Heh...
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Młoda mama w mini

Lothar.❂
Administrator
Hmm odnoszę wrażenie że Kropelka Cię lubi, doceniaj.

Re: Młoda mama w mini

Heh...
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Młoda mama w mini

Lothar.❂
Administrator
Mistrzyni lakoniczności :)

Re: Młoda mama w mini

Heh...
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Młoda mama w mini

Lothar.❂
Administrator
Ciekawe jak długo poczekasz na 3 zdania złożone :)

Re: Młoda mama w mini

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Heh...
Meliso? Masz dziwny sposób sprawiana komuś przykrości. Nie spodziewałem się po tobie takiej reakcji w stosunku do Kropelki. Czy to nowy sposób pisania?

Re: Młoda mama w mini

KOTEK
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Heh...
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Młoda mama w mini

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
amigoland napisał/a
Meliso? Masz dziwny sposób sprawiana komuś przykrości. Nie spodziewałem się po tobie takiej reakcji w stosunku do Kropelki. Czy to nowy sposób pisania?
Amigusiu, miło że stajesz w obronie, ale pamiętam jak sam zadałeś mi to pytanie parę lat temu kiedy na forum posyłałam teledyski z pięknymi aktami kobiet.

Re: Młoda mama w mini

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Heh...
Melisa napisał/a
Facetem jesteś że tak reagujesz?

:)) o to samo miałam zapytać Ciebie. Bo ten tekst zasugerował mi właśnie takie męskie spojrzenie :)
Zdenerwowałam Cię czyżby  było coś co drażliwego w mojej jednej głosce?

Re: Młoda mama w mini

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Lothar.❂ napisał/a
Ciekawe jak długo poczekasz na 3 zdania złożone :)

Re: Młoda mama w mini

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Kropelka napisał/a
amigoland napisał/a
[...]
Serio Kropelko? Ale to przecież nie mój styl? Nie chce mi się wierzyć. Może ktoś się pod mnie podszywał?

Re: Młoda mama w mini

Kropelka
amigoland napisał/a
Kropelka napisał/a
amigoland napisał/a
[...]
Hmm na komunikatorze podszywka ?

Re: Młoda mama w mini

amigoland
Kropelka napisał/a
amigoland napisał/a
Kropelka napisał/a
amigoland napisał/a
[...]
Hm, na komunikatorze powiadasz. To  było dobre parę lat temu...Nie przypominam sobie...Na pewno nieżle mnie ochrzaniłaś, a ja powiedziałem, że żartowałem...

Re: Młoda mama w mini

Kropelka
amigoland napisał/a
Kropelka napisał/a
amigoland napisał/a
Kropelka napisał/a
amigoland napisał/a
[...]
No , z jakieś 7-8 lat temu pewnie to było więc możesz nie pamiętać :) i możliwe, że ochrzaniłam.

Re: Młoda mama w mini

Heh...
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez KOTEK
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Młoda mama w mini

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Jak ja miałem komunikator. To był jeszcze Onet.Profile, i komunikator był na profilu. Tak to chyba 8 lat temu. Pamiętasz jeszcze takie rzeczy?? To nie bywałe...

Re: Młoda mama w mini

Heh...
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.
12