Jak o Przewrocie Majowym :) Ale bez piesków za to z czerwonym tramwajem >;))

Jak o Przewrocie Majowym :) Ale bez piesków za to z czerwonym tramwajem >;))

Lothar.❂
Administrator
Ewa rzuciła myśl że nikt nic nie wie o Przewrocie Majowym :) Więc mam dwa proste pytania :)

1.Dlaczego Zamach Stanu obalający Legalnie wybrany Rząd jest w Polsce uznany za coś dobrego? Wszak zginęło 379 osób a ponad 1000 było rannych.
2. Co oznaczają słowa Marszałka i ż wysiadł z Czerwonego tramwaju?

To­warzysze, jechałem czer­wo­nym tram­wa­jem soc­ja­liz­mu aż do przys­tanku "Niepod­ległość", ale tam wy­siadłem. Wy możecie jechać do stac­ji końco­wej, jeśli pot­ra­ficie, lecz te­raz przejdźmy na "Pan".

Re: Jak o Przewrocie Majowym :) Ale bez piesków za to z czerwonym tramwajem >;))

Lothar.❂
Administrator

Piękne miejsce w Sulejówku >;PP

Re: Jak o Przewrocie Majowym :) Ale bez piesków za to z czerwonym tramwajem >;))

Drapak
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Lothar.❂ napisał/a
[...]

Tylko naiwni myslą że rzeczy dzieją się same że np Lenin sobie pojechał pociągiem na gapę by rozpętać rewolucję a Marszałek przeskoczył przez płot twierdzy Magdeburskiej :))) Przez przypadek to może tylko gołąb obsrać - choć ....

[...]

Nikt nic nie wie? Ewa ma rację? >;DDD
A zrozumienie tych zjawisk jest ważne bo leżą u podstaw klęski wrześniowej. Polacy na kolanach kościoła i Europy zachodniej podejmują najgorsze z możliwych wybory. Przecież Matka boska i Chrystus król nas obronią. Różni ministranci i wyznawcy europy, uciekali na Zaleszczyki, tak szybko że hmm miałem nawet pewne podejrzenia czy oni za ten konflikt czegoś nie przytulili. A Dziadek Piłsudski był dziwnym facetem z przeszłością :) no bo przecież był złodziejem, bandytą, socjalistą i hmm miał układy z Niemcami i Austriakami od czasów odsiadki w Magdeburgu. Niemniej zrozumiał by, jak nasz wywiad pisał że angole i żabojady nie są gotowe do wojny i nie ma takiej woli politycznej żeby się angażować i analiza strategiczna zakładała opór max 3 tygodniowy. Ale politycy i wojskowi nie chcieli tego słuchać. Co jest bezpośrednio następstwem Przewrotu majowego. Bo silnych ludzi usunięto, a potakiewiczów mianowano, to samo co robi dziś PIS i oby sytuacja się nie powtórzyła. Za drogo to nas kosztowało.

Tak :) Przewrót nie jest jednoznacznie zły ani dobry, Dziadek wy... socjalistów ale nie pozostawił następców. Wieniawa choć zabawny i silny to tyko mógł popełnić samobójstwo. Słabi i głupi w Rządzie Wojsku i Dyplomacji to jest pokłosie Przewrotu Majowego. Hmm i okrągłostołowego.

Rozwiązanie ludzi rozsądnych, też by się wam nie spodobało, bo świat by wyglądał inaczej. Pieniądze grają własną muzykę a Komunizm i Faszyzm przez kogo był budowany? Kto za to zapłacił? No chyba że ktoś myśli że są to zjawiska samoistne >;)))

Re: Jak o Przewrocie Majowym :) Ale bez piesków za to z czerwonym tramwajem >;))

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
Drapak napisał/a
[...]
Tego raczej nikt w szkołach nie będzie uczył Drapaku :) Ludzie powinni wierzyć w hmm bajki i będą wiedli żywot bajkowy >;))) To znaczy tyrali jak krasnoludki dla samej radości pracy >;PP Mało jest ludzi myślących i samodzielnie wyciągających wnioski. Los Rozwadowskiego powinien nas wszystkich nauczyć ostrożności. Nikt nie lubi ludzi mądrych, szczególnie jak obcy płacą wielu sprzedawczykom.

Re: Jak o Przewrocie Majowym :) Ale bez piesków za to z czerwonym tramwajem >;))

Ewkazdegustowana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Zrobiłam kiedyś projekt multimedialny o przewrocie, uważam, ze był potrzebny. Ludziom sie po prostu od nadmiaru władzy w dupach poprzewracało. Policzcie ile btło w Polsce rządów przez te 8 lat.

Re: Jak o Przewrocie Majowym :) Ale bez piesków za to z czerwonym tramwajem >;))

Ewkazdegustowana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
To zdjecie na górze przedstawia Pilsudskiego tuż przed spotkaniem z Wojciechowskim na moście Poniatowskiego. Piłsudski powiedział mu tam, że wszystkie drogi legalne już wyczerpał i dlatego takie rozwiązanie

Re: Jak o Przewrocie Majowym :) Ale bez piesków za to z czerwonym tramwajem >;))

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ewkazdegustowana
A policzcie ile rozkradziono i jak zadłużono Kowalskiego. Czy Kowalski jeszcze coś ma, czy jak ucieknie to tylko zarobi, bo pozbędzie się długów.

Re: Jak o Przewrocie Majowym :) Ale bez piesków za to z czerwonym tramwajem >;))

Ewkazdegustowana
Nie moge pisac bo jade samochodem i mi niedobrze, jak sie patrze na literki DD. Jade na Mazury

Re: Jak o Przewrocie Majowym :) Ale bez piesków za to z czerwonym tramwajem >;))

Lothar.❂
Administrator
Wypoczywaj, ja zaraz w drugą stronę. Pieniądze, prowizje, roszczeniowi klienci, dym i lustra. :)

[...]

Ewkazdegustowana napisał/a
To zdjecie na górze przedstawia Pilsudskiego tuż przed spotkaniem z Wojciechowskim na moście Poniatowskiego. Piłsudski powiedział mu tam, że wszystkie drogi legalne już wyczerpał i dlatego takie rozwiązanie
To było rozpoczęcie przewrotu. Socjaliści opowiedzieli się za przewrotem blokując wojsko rządowe, to nasze czarne dni gdy Polacy mając wolność nie mogli się dogadać i karabiny przemówiły. Dyktatura obaliła legalny rząd. To była klęska nas wszystkich. Hitler szedł podobną drogą tylko miał pieniądze banków amerykańskich i angielskich. Nieraz się zastanawiałem kto stał za Wojciechowskim, a kto za Piłsudskim? Obydwaj byli słabi i podatni. Kto za to zapłacił?