I love You

classic Klasyczny list Lista threaded W膮tki
21 wiadomo艣ci Opcje
12
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

I love You

Heh...
ZAWARTO艢CI USUNI臉TE
Autor usun膮艂 wiadomo艣膰.
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: I love You

Kropelka
Co tu radzi膰? zaakceptowa膰  i gra gitara :)
[...]

No i gites
[...]

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Heh...
Melisa napisa艂/a
Nic nie poradzisz 馃檭
Noo, ja cie niby tez, ale wolalem Iskre a nawet Ane.
Kpt.Wojtek
[...]

No w艂a艣nie, ciekawe
?
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: I love You

?
No w艂a艣nie ciekawe czemu?

.
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: I love You

.
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Kpt.Wojtek
ZAWARTO艢CI USUNI臉TE
Autor usun膮艂 wiadomo艣膰.
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: I love You

Ma艂a
Przemy艣l to.  Chwali si臋, 偶e ma wielki instrument a to dodaje urody;)))
.
[...]

Ja tylko powtarzam...sam si臋 chwali艂. Nawet na t臋 okoliczno艣膰 w膮tek za艂o偶y艂,  st膮d wiem.;))
.
[...]

No widzisz, siedz膮c razem przy piwie kochaj膮 si臋 w Tobie...;)))
.
[...]

Ana napisa艂/a
Kpt.Wojtek napisa艂/a
Melisa napisa艂/a
Nic nie poradzisz 馃檭
Noo, ja cie niby tez, ale wolalem Iskre a nawet Ane.
A ja  Ciebie nieeee brzydalu!
Ale jestem slodziutki, mam poziom cukru powyzej 180 >;)
Kpt.Wojtek
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: I love You

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Ma艂a
Ma艂a napisa艂/a
Przemy艣l to.  Chwali si臋, 偶e ma wielki instrument a to dodaje urody;)))
No, to prawda, z kontrabasem mi do twarzy, ale to nie ja o tym pisalem ;)
Kpt.Wojtek
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: I love You

[...]