I love You

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: I love You

Kropelka
Co tu radzić? zaakceptować  i gra gitara :)

Re: I love You

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: I love You

Kropelka
No i gites

Re: I love You

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: I love You

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Melisa
Melisa napisał/a
Nic nie poradzisz 🙃
Noo, ja cie niby tez, ale wolalem Iskre a nawet Ane.
Kpt.Wojtek

Re: I love You

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: I love You

Kropelka
No właśnie, ciekawe
?

Re: I love You

?
No właśnie ciekawe czemu?

Re: I love You

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.
Ana

Re: I love You

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Melisa napisał/a
Nic nie poradzisz 🙃
Noo, ja cie niby tez, ale wolalem Iskre a nawet Ane.
A ja  Ciebie nieeee brzydalu!

Re: I love You

Mała
Przemyśl to.  Chwali się, że ma wielki instrument a to dodaje urody;)))
Ana

Re: I love You

Ana
Mała napisał/a
Przemyśl to.  Chwali się, że ma wielki instrument a to dodaje urody;)))
I co tu dużo myśleć? Nie interesują mnie żonaci faceci, ej Mała Mała, ty jesteś jak Melisa zepsute obydwie :))))

Re: I love You

Mała
Ja tylko powtarzam...sam się chwalił. Nawet na tę okoliczność wątek założył,  stąd wiem.;))
Ana

Re: I love You

Ana
Mała napisał/a
Ja tylko powtarzam...sam się chwalił. Nawet na tę okoliczność wątek założył,  stąd wiem.;))
Kapitan to facet co spadł z obłoków, nie wiadomo skąd się wziął i na dodatek uwielbia Szuwara, to bardzo podejrzana sprawa :)))))

Re: I love You

Mała
No widzisz, siedząc razem przy piwie kochają się w Tobie...;)))
Ana

Re: I love You

Ana
Mała napisał/a
No widzisz, siedząc razem przy piwie kochają się w Tobie...;)))
Taaa i palą fajki i piszą bajki :))))

Re: I love You

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Ana napisał/a
Kpt.Wojtek napisał/a
Melisa napisał/a
Nic nie poradzisz 🙃
Noo, ja cie niby tez, ale wolalem Iskre a nawet Ane.
A ja  Ciebie nieeee brzydalu!
Ale jestem slodziutki, mam poziom cukru powyzej 180 >;)
Kpt.Wojtek

Re: I love You

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Mała napisał/a
Przemyśl to.  Chwali się, że ma wielki instrument a to dodaje urody;)))
No, to prawda, z kontrabasem mi do twarzy, ale to nie ja o tym pisalem ;)
Kpt.Wojtek

Re: I love You

michalina
[...]
To już cukrzyca chyba...;)