Gorący temat...

amigoland
Ustawa 447 Senatu USA nabiera tempa. Sorry ale usprawiedliwianie się polskiego MSZ z panem Czaputowiczem na czele nie przekonuje mnie. Tylko winny się tłumaczy...

Re: Gorący temat...

amigoland
amigoland napisał/a
Ustawa 447 Senatu USA nabiera tempa. Sorry ale usprawiedliwianie się polskiego MSZ z panem Czaputowiczem na czele nie przekonuje mnie. Tylko winny się tłumaczy...
"- Nie możemy uprzywilejowywać żadnej grupy; ta ustawa nie jest dobra, bo chce postawić jakąś grupę Polaków żydowskiego pochodzenia, która opuściła kraj, przed resztę Polaków - powiedział szef MSZ Jacek Czaputowicz, odnosząc się do tzw. ustawy 447."
Już wyobrażam sobie odpowiedz gminy żydowskiej. "A co nas obchodzą inne grupy? My występujemy w imieniu naszych zmarłych ziomali...Bo oni jakby żyli, na pewno nam by zapisali swoje majątki"

Re: Gorący temat...

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
Ustawa 447 już podpisana przez prezydenta USA.