Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Mała
To nie Rat...Rat ma w sobie więcej finezji,  nawet gdy próbuje być dosadny.:)
.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Illuminatus
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.
.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Mała
Byłam ale mam słabość  do sygnaturek...lubię je zmieniać jak rękawiczki.:)

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .
Ana napisał/a
Kpt.Wojtek napisał/a
Ana napisał/a
I zastanawia jeszcze jedna kwestia, dlaczego z takim ochem i achem, na początku twojego pojawienia się na tym forum, stwierdziłeś..cyt. "Ana mnie lubi, hura Ana mnie lubi.." musiałam ci dać nieźle popalić, skoro w nowym wcieleniu, tak ci zasmakowało moje lubienie.Hmm..
Nigdy czegos takiego nie twierdzilem.
Owszem, tak dokładnie napisałeś, na samym początku, gdy wszyscy się zastanawiali kim jesteś. Wiem, demencja :)))
Nie licz na kolejny forumowy konflikt, mnie to nie rusza.
Ja sie nigdy nie musialem wymeldowywac jak ty aby skasowac wczesniejsze idiotyczne i szkalujace bezpodstawnie innych wpisy.
Kpt.Wojtek
.

[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

[...]

Ale jaki konflikt, to ty sam sie do mnie i do innych forumowiczów brzydko doczepiasz, a potem przerzucasz winy na innych.
Ja nie znikam z powodu moich słów, bo nie mam się czego wstydzić, tylko na siłę wyższą, profesjonalizm w danym sektorze i nie będę się tutaj z tego tłumaczyć.
Nigdy nikogo nie szkalowałam i nigdy nie zachowywałam się idiotycznie, nie przerzucaj na mnie swoich defektów :)))

ps. czyżby humor ci się zważył???
A skad, humorek mam dobry jak zawsze, a ciebie i twoje inrygi znaja juz wszyscy >:))))))))))))))))))))))))))))))

PS. Nie jestem Loti i nie defektuje na forumowiczow nawet takich jak ty.
Kpt.Wojtek
.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

.