Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

amigoland
Serenity♛ napisał/a
amigoland napisał/a
Dlatego dobrze mieć zapasowy dysk. Jeżeli chodzi o zdjęcia. Bo awaterek, no trudno...
Przerzucałam je na kompa z komórki, by mieć więcej miejsca, a w między czasie kompa szlag trafił.
Widać tak musiało być
Złośliwość rzeczy martwych, hehehe. Mnie raz walnęła karta graficzna, akurat w sobotę , na wieczór. Nie w tygodniu, ale w sobotę na wieczór, kiedy wszystko pozamykane. Musiałem jakoś do poniedziałku...Wyczekać, hehehe

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Serenity♛
Administrator
amigoland napisał/a
[...]
Skupiłeś się pewnie na ważniejszych rzeczach i w ogóle nie myślałeś o tej karcie graficznej?;)
Przypomniałeś sobie dopiero w poniedziałek. Haha, żartuję ;)
Wiem, jak to jest, gdy coś nawali w weekend

[...]

Jeżeli chodzi o komputer, to jak nawali, to dopiero człowiek zdaje sobie sprawę, jak jest uzależniony...Hehehe

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Lothar.❂
Administrator
Macie czują 🙂 ja akurat kombinuję jak się zalogować z dysku dane wyciągnę gorzej z hasłami 👿

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Serenity♛
Administrator
wojtek napisał/a
Macie czują 🙂 ja akurat kombinuję jak się zalogować z dysku dane wyciągnę gorzej z hasłami 👿
Tylko mi nie mów Wojtek, że znowu hasła zapomniałeś

[...]

Jak można zapomnieć hasło? Wystarczy kliknąć na...Zapamiętaj mnie, hehehe.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Illuminatus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
wojtek napisał/a
Macie czują 🙂 ja akurat kombinuję jak się zalogować z dysku dane wyciągnę gorzej z hasłami 👿
Odpal TeamViewer, to Ci powiem jakie masz hasła...;DDD

A tak poważnie, to może ktoś rzucił tu jakąś klątwę na kompy?
Zobacz, co pokazuje mój dysk - z ciekawości nic nie robię, tylko czekam, co się stanie kiedy dojdzie do 0%.
Parę dni temu, było 5% - szybko idzie...:)))

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

amigoland
U mnie ostanio google chrome coś nawala, mam komunikaty że ja to nie i ja. Hehehe. No i nie trzyma wielkości trzcionki. Zrobili tam nowe ustawienia i nie ma tam...Zastosuj... A dzisiaj pokazywały się rano na monitorze czarne kwadraty, chyba znowu karta graficzna siada...

[...]

To raczej kwestia tego, że największy na świecie koń trojański pt. Windows, znowu dostał poprawkę z ulepszonymi modułami szpiegowskimi, więc trochę się to kłóci z zainstalowanymi trojanami NSA, Korei, Rosji i Chin. Najgorzej, że ta wasza niemiecka agencja BSI, nie nadąża z dopasowaniem swoich trojanów, do nowych, ogólnoświatowych trendów...:)))
.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

.
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Kpt.Wojtek
Ana napisał/a
To wszystko wina SZUWARA hehe :)))
Albo Tuska >;)) Polecam odrzuconej na czas przestoju, sklep internetowy "Beate Uhse", przesylki dojda w neutralych opakowaniach >;))
Kpt.Wojtek
.

[...]

Jasne, ze tak, dopelnienie wesolej zabawy. A ty nie udawaj takiej cnotki i sama sobie pomoz w tym suchym dla ciebie czasie.
To lepsze jak przenosic swoje seksualne frustracje na innych.
Kpt.Wojtek
.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.
.

[...]

I zastanawia jeszcze jedna kwestia, dlaczego z takim ochem i achem, na początku twojego pojawienia się na tym forum, stwierdziłeś..cyt. "Ana mnie lubi, hura Ana mnie lubi.." musiałam ci dać nieźle popalić, skoro w nowym wcieleniu, tak ci zasmakowało moje lubienie.Hmm..
Nigdy czegos takiego nie twierdzilem.
Kpt.Wojtek

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Illuminatus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .
Ana napisał/a
To wszystko wina SZUWARA hehe :)))
Nie chciałem tego ujawniać, żeby nie wywoływać dodatkowych konfliktów ale masz rację. Jego działalność w internecie ma wyjątkowo destrukcyjny wpływ na nieświadomych zagrożeń, niewinnych ludzi. Wiele osób bardzo przez niego cierpi, a ci mniej świadomi, nawet nie wiedzą, że to on jest źródłem ich problemów.
.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.
1234