Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Serenity♛
Administrator
wojtek napisał/a
Serenko to w sumie obcy ludzie pomimo fizycznego podobieństwa :) Podeszła byś i szukała pokrewieństwa? >;PP To zabawne ale hmm nie pragnę mieć sobowtórów >;)) No chyba że zrobię coś złego i przyda się "kozioł ofiarny" >;DDD Ale i tego nie pragnę, niech sobie sobowtóry wesoło żyją swoim życiem >;)) A jak bardzo chcesz to w rozwoju duchowym występuje bilokacja :) Może sama zechcesz byś sobowtórem? :) Kończę ufff nareszcie do domku i coś zjeść i las zaniedbuję nieładnie. :) Do miłego, w domowych pieleszach >:)
Wojtek ja nawet nie lubię spotkać kogoś w takiej samej sukience;DDD
To chyba wystarczy za całą odpowiedź?
No to śmigaj do tego swojego lasu, skoro zaniedbujesz.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Serenity♛
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
michalina napisał/a
Hej Sarenko,to przystojnego masz brata;))
a co do podobieństwa to tak,podobno każdy ma sobowtóra;))No skądś się to podobieństwo bierze,albo ktoś z naszych przodków grzieś tam się bzykał albo podobieństwo jest"ezoteryczne",tzn.podobna dusza podobnie ukształtowała ciało;))
Teraz już żonaty i dzieciaty, ale jak był kawalerem, to kręciły się jakieś panny i to nawet sporo;))
Być może jest tak, jak piszesz Michalinko, ale może być i tak, że jest ileś tam miliardów wzorców i się po prostu powtarzają (jak w SIMSach;))

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
Dziwne, ale czesto mi mowia po czterdziestce, ze jestem z twarzy (bo jestem wyzszy) bardzo podobny do Gajosa (taki aktor), ja sie z tym nie zgadzam - ale kiedy porownuja zdjecia z podobnego okresu to... Zapewne chodzi o fotogienicznosc, swiatlo... sa bardzo podobne i zupelnie nie.
Kpt.Wojtek

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Heh...
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
Witajcie Duszki. Jeżeli chodzi o inkarnację, to słyszałem , czy czytałem, całkiem co innego. Europejczycy, słysząc reinkarnacja, myślą od odrodzeniu się w innym ciele...Ale jako człowiek. Prawda jest taka, że hinduizmie reinkarnacja oznacza też odrodzenie się człowieka, czy przejście jego duszy ale w istotę, którą ten człowiek najczęściej zabijał w swoim doczesnym życiu. Czyli, komara, muchę , pająka...Nawet w krowę. Może dlatego tam jest tyle świętych krów. Z tego wynika że reinkarnacja, cała ta otoczka reinkarnacji oznacza po prostu...NIE ZABIJAJ. Bo w przyszłości może spotkać cię podobny los. Tak myślę...

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

michalina
amigoland napisał/a
[...]
hej Amigo:))A ja słyszałam,że przykazanie brzmi:nie morduj.Morderstwo jest bez powodu natomiast zabijanie jest czasem konieczne,np.w obronie własnej.
Ale wiesz,to byłoby nawet sprawiedliwie gdyby sie wcielać w istotę najczęściej zabijaną.Np.był taki snajper amerykański,który strzelał sobie do Arabów jak do kaczek,był najlepszym snajperem i bardzo się szczycił zabijaniem wielu niewinnych ofiar.I niechby się wcielił w pogardzanego przez siebie Araba i niechby ktos do  niego tak samo strzelał .Staram się  nie mordować ,tzn.jak idzie mrówka po stole to niech idzie(niektórzy mordują mrówkę rozgniatając paluchami,ciekawe,po co to robią),czy np.pająk idzie to idzie sobie,po co mordować.
Dobrej nocy wszystkim:))

[...]

W muchę, komara...komarzycę;DDD Brrr, z tego by wynikało, że mordercy mają się najlepiej, bo mogą odrodzić się np. w seksownej blondynce;PPP

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

amigoland
Serenity♛ napisał/a
amigoland napisał/a
[...]
Witaj Sarenko. Hm, chyba jako kobieta wiesz, jak ciężkie życie ma seksowna blondynka, hehehe

[...]

Nie wiem, co masz na myśli?;PPP
Hejka Ami:)

[...]

Mam na myśli te odpędzanie od natrętów...

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Serenity♛
Administrator
amigoland napisał/a
Mam na myśli te odpędzanie od natrętów...
Tak, to może być faktycznie męczące;))
Pytałam, czy to ten kociak, co go szukałeś?

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity♛
Niekoniecznie ale mogą mieć  wspólne DNA.

[...]

Nie, to nie ten...Poszukam jeszcze w weekend w swoim kompie. On był jeszcze na starym GG. Ciekawe jak przywrócę tą wersję i zaloguję się, czy on tam będzie...Hehehe
Przejrzę jeszcze wszystkie USB.

[...]

A już myślałam, bo coś obiło mi się, że też w okularach. Ale ten też fajny;))

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

amigoland
Witaj Sarenko. No fajny, tamtej niedzieli odłożyłem parę do albumu...

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Serenity♛
Administrator
amigoland napisał/a
Witaj Sarenko. No fajny, tamtej niedzieli odłożyłem parę do albumu...
A wiesz, że ja także potraciłam swoje avatary? Miałam kiedyś taki niebieski - blondynka w kucyku, bardziej z boku. Już go nie odzyskam, niestety...

[...]

No ale w jaki sposób? Był? I się zmył...

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Serenity♛
Administrator
amigoland napisał/a
No ale w jaki sposób? Był? I się zmył...
Dokładnie, razem ze starym lapkiem;)))
Potraciłam też sporo zdjęć m.in z pobytu w Köln. Ale co tam? Najwyżej zrobię nowe;))

[...]

Dlatego dobrze mieć zapasowy dysk. Jeżeli chodzi o zdjęcia. Bo awaterek, no trudno...

[...]

Przerzucałam je na kompa z komórki, by mieć więcej miejsca, a w między czasie kompa szlag trafił.
Widać tak musiało być
1234