Fascynujące...Z serii ciekawostki.

amigoland
Co może łączyć Enzo Ferrari z  piłkarzem? Łączy ich data. Jeden zmarł w 1988, drugi, urodził się w 1988. To jedno co ich łączy, a drugie...To niesamowite podobieństwo...
https://www.google.de/search?q=enzo+ferrari+ozil&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=QKeVf6sD_baCbM%253A%252Ck40pStG1uETSNM%252C_&usg=__mL-uqCmILiIncYv0DPGC8jqFhFQ%3D&sa=X&ved=0ahUKEwiRwf-R7orbAhXEOSwKHV3IA4EQ9QEIKTAA#imgrc=aX42X7-KkZZwPM:

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Serenity♛
Administrator

Wstawmy może te fotki?
Myślisz, że dusza od razu odrodziła się w tym piłkarzu?

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Lothar.❂
Administrator
Kto wie Serenko :) Może ta dusza była niecierpliwa i chciała wracać? Aaaa wczoraj miałem lekcję z cierpliwości, lało wiało i stałem w korku po horyzont, jechałem po pracy do domu 3 godziny 46 minut. Lepiej było samochód zostawić i wracać pociągiem. Normalnie to bym jechał 50 minut. A tak głodny kwitłem i kwitłem z nogą na sprzęgle aż mnie rozbolała od pozjeżdżania o kawałek i jakieś karetki na sygnałach się przebijały, to może coś się stało, ale nic nie widziałam, bo pewnie zanim dojechałem, to już ich pozabierali.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity♛
Należałoby sprawdzić geny.  Nie wierzę w żadne dusze, dla mnie to bajki.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Lothar.❂
Administrator
Ciekawe :) A wierzysz w Boga? >;DDDDD Trudno wyekstrahować duszę z ciała i udowodnić jej istnienie jak podejrzewam że jest ciekawym programem, na materialnym choć przez nas niewidzianym nośniku. Więc jednak dusza jest śmiertelna tylko to dość trudno zrobić :) W Biblii nazywają to 2 śmiercią.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Mała
Nie wierzę. Jest tyle pytań, na które nie ma  odpowiedzi, więc przestałam je zadawać. Da się z tym żyć.;)

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Lothar.❂
Administrator
Pozostaje więc Teoria Ewolucji i niezgłębione pochodzenie materii, brak życia po śmierci i brak paradygmatu dobra czy zła >;P Hmm więc rozumiem iż duszyczka przedstawia wartość zerową i hmm pewnie dostanę ją charytatywnie?

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
To napiszę Wam coś ciekawego;)
4 lata temu czytalam książkę o S.Hawkingu i jego odkryciach.Było tam sporo biografii,min.zdjęcie grupy,z która studiowal w Oxfordzie ,nie pamiętam dokladnie,w ktorym roku było robione.I na tym zdjęciu zobaczyłam swojego brata!
Skserowałam i zabrałam do teściowej i Mamy na wigilię by im pokazać.Nic nie mowiłam,tylko prosiłam,by popatrzyli na fotę i zapytałam,kto na niej jest.Wszyscy prócz teściowej stwierdzili,ze to brat ,tesciowa,ze to mój tata w młodości(byli podobni,tata i brat).I dopiero na końcu wyjasniłam,że nie wiem,kto jest na zdjęciu bo to fota sprzed kilkudziesieciu lat zrobiona w Oxford,w Anglii
Miłego!

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Lothar.❂
Administrator
Są cuda nie niebie i na Ziemi..... >;D Do miłego Michalino :)

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
amigoland napisał/a
[...]
No cóż reinkarnacja to nie bujdy ale prawda.Prawda jednak dla każdego jest względna ,bo jedni w nią wierzą ,a inni nie.
Ja wierzę że nie przychodzimy raz jeden na ten Świat,ale reinkarnujemy by się uczyć ,i dążyć do doskonałości,by w ten sposób przybliżyć się do Boga,czyli najwyższego żródła.Jeżeli nie wierzycie ,to jaki macie problem poddać się regresingowi hipnotycznemu...
Jest wiele dowodów na ten temat ,bo jakim cudem gość poddany hipnozie mówi w innym języku staro greckim.
Dlaczego rodzą się ludzie wybitni którzy łatwo przyswajają wiedzę,i ludzi odporni na nie które rzeczy.Ale jeżeli  ktoś uczy się fizyki przez 2 życia ,to może zostać wybitnym naukowcem,bo nawet jeśli nie pamięta tamtych żyć,to fizyka kwantowa jest już wiedzą z poprzednich wcieleń.Zazwyczaj w momencie" przebudzenia"człowiek sobie przypomina dużo z poprzednich wcieleń,a nawet to kim był.Temat rzeka i można by było na ten temat pisać wiele.
Ale na pewno zaskoczę Cie jeśli powiem Ci że sami sobie wybieramy niektóre doświadczenia na kolejne życia,a nawet prosimy zaprzyjażnione dusze by schodziły z nami na ziemię,często po to by uczestniczyć tylko w nie licznych epizodach naszego życia,by nam o czymś przypomnieć,lub czegoś nauczyć.Mam też swoje doświadczenia w tym względzie i dla mnie to nie podważalne prawdy.A czy nie zastanawiało Cię dlaczego nie które osoby ,które spotykamy w życiu wydają się nam takie znajome,jakbyśmy je znali całe życie,i dlaczego do jednych nas ciągnie ,a do drugich nie?

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Serenity♛
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Lothar.❂ napisał/a
[...]
Może tak życie na Ziemi się spodobało? Dzień dobry.
Czyli lekcja cierpliwości połączona z głodówką;))

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Serenity♛
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Mała napisał/a
Należałoby sprawdzić geny.  Nie wierzę w żadne dusze, dla mnie to bajki.
Myślisz o tym, że Enzo Ferrari może być ojcem lub raczej dziadkiem tego piłkarza?
Cóż, wszystko możliwe haha

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Serenity♛
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
michalina napisał/a
[...]
Hej Michalinko:) Podobno wszyscy mamy sobowtórów? Moja Mama miała w swoim miejscu pracy nawet. Tyle, że ona tego nie widziała, dopiero na zdjęciu, gdy jej podsunęli tamtej znajomej;D
Może my sami widzimy się (w lustrze) trochę inaczej, niż widzą nas inni face to face?
Mój brat podobny jest do Tomasza Kammela. Moja Mama to pierwsza odkryła;)) i faktycznie, podobieństwo (szczególnie na zdjęciach) niesamowite...

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Jola :)
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

[...]

Witaj Serenko :)
Z tą głodówką to niemiła sprawa bo wolałbym zjeść obiad w domu a tu coś zaraz wychodzi nieoczekiwanego :) Dziś z głodu się dobrałem do takich rozpuszczalnych pastylek witaminowych hmm bardzo sympatyczny smak oranżady w proszku z czasów dzieciństwa >;)) A znów nie wiem kiedy będę w domu, zwierzyna głodna i ja też, ale pracować trzeba a jak jest sezon to w nielimitowanych godzinach >;)) Kiedyś zostałem "kierownikiem" >;PP ucieszyłem się do czasu aż się dowiedziałem że oprócz podwyżki to ten brak limitu mnie ogarnął >;)) I tamtego czasu nie mam stałych godzin pracy :) Hmm jak bym coś zjadł wylądowałem na Białym Kamieniu to takie "ekskluzywne" apartamenty kawę piję ale na dole jest barek sushi tylko byłem spóźniony przez te korki i tylko sobie popatrzyłem bo nie ma czasu >;DDD Zabawne :) Ale nic to w domu się zrobi coś ekstra >;DDD A wracając do ludzi podobnych to 2 razy w życiu spotkałem mężczyzn bardzo do mnie podobnych jeden był trochę wyższy a drygi to trudno ocenić bo siedzieliśmy w autach, uśmiechy i sobie pomachaliśmy wesoło, bo to w sumie zabawne >;)) Nawet mieli podobne fryzury i brody i podobnie ubrani >;)) Hmm może Tatuś bywał w gościach? >;DDDD

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Serenity♛
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola :)
Jola :) napisał/a
Nie, to akurat jest Kamel, myślałam, że dla porównania wkleiłaś zdjęcie brata, bo jak Tomasz wygląda to raczej większość wie :)))

https://goo.gl/images/nCbVDb

Nie zamieszczę. Musisz mi uwierzyć na słowo, że podobieństwo jest i to bardzo duże. Teraz, jak patrzę na to zdjęcie Kammela, to jakbym widziała brata.

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Serenity♛
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
wojtek napisał/a
[...]
A ja się ostatnio zajadam nimm2 żelkami - łakocie i witaminy;)))
Teraz właśnie takie kwaskowe, jabłkowe otworzyłam.

Ja sama nigdy nie spotkałam do siebie tak bardzo podobnej osoby, bym ją widziała, jak siebie np. w lustrze;), no ale sobowtóry istnieją i ponoć każdy ma ich dość sporo, więc pewnie jest gdzieś jakaś kobieta, podobna do mnie:)

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

Lothar.❂
Administrator
Serenko to w sumie obcy ludzie pomimo fizycznego podobieństwa :) Podeszła byś i szukała pokrewieństwa? >;PP To zabawne ale hmm nie pragnę mieć sobowtórów >;)) No chyba że zrobię coś złego i przyda się "kozioł ofiarny" >;DDD Ale i tego nie pragnę, niech sobie sobowtóry wesoło żyją swoim życiem >;)) A jak bardzo chcesz to w rozwoju duchowym występuje bilokacja :) Może sama zechcesz byś sobowtórem? :) Kończę ufff nareszcie do domku i coś zjeść i las zaniedbuję nieładnie. :) Do miłego, w domowych pieleszach >:)

Re: Fascynujące...Z serii ciekawostki.

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity♛
Hej Sarenko,to przystojnego masz brata;))
a co do podobieństwa to tak,podobno każdy ma sobowtóra;))No skądś się to podobieństwo bierze,albo ktoś z naszych przodków grzieś tam się bzykał albo podobieństwo jest"ezoteryczne",tzn.podobna dusza podobnie ukształtowała ciało;))
1234