ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Faceci mają wymagania

Heh...
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Faceci mają wymagania

misio
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Heh...
a potem okazało się że ona kocha innego :-)

Re: Faceci mają wymagania

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Heh...
Pierdu, pierdu w divkach się nie zakochują, jeno skosztować chcą.

Re: Faceci mają wymagania

Lothar.❂

Re: Faceci mają wymagania

Heh...
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Faceci mają wymagania

Heh...
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Faceci mają wymagania

Heh...
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez misio
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Faceci mają wymagania

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Heh...
Melisa napisał/a
Chlopak miał marzenie i je zrealizował haha
Podstępnie :) Ciekawe jaką minę miała wybranka serduszka >;P Ciekawe jak oceniła dowcip :)

[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Faceci mają wymagania

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Heh...
Melisa napisał/a
I on kochał inną. Dobrali się oboje. Nie o złosliwość chodziło, jeno o zabawę, która przerodziła się w coś więcej. Jak wspomniała Kropelka skosztować chciano i tak później bywa, że pojawia się foch, gdy chce się zawladnąć całą stołówką haha
Tak to bywa zachłannym i nienażartym; )

Re: Faceci mają wymagania

Heh...
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Faceci mają wymagania

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
>;)
Foszek to broń kobieca :) Ciekawe czy jej można by użyć w drugą stronę? Hmm plus ciche dni i poczucie winy?

Re: Faceci mają wymagania

Kropelka
Lothar.❂ napisał/a
>;)
Foszek to broń kobieca :) Ciekawe czy jej można by użyć w drugą stronę? Hmm plus ciche dni i poczucie winy?
Wcale nie tylko, znam fochmenów, a ja się nie focham dla odmiany

[...]

Kropelka napisał/a
Lothar.❂ napisał/a
>;)
Foszek to broń kobieca :) Ciekawe czy jej można by użyć w drugą stronę? Hmm plus ciche dni i poczucie winy?
Wcale nie tylko, znam fochmenów, a ja się nie focham dla odmiany
Ale się obrażasz >;PP Myślę że samemu się nie widzi dobrze własnego stylu "gry" :) Patrząc krytycznie sam się zastanawiałem na ile jestem hmm "słodki" :) bo we własnych oczach to..... bardzo

Re: Faceci mają wymagania

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Heh...
Oj tam śledzić od razu >:) Choć czasami faceci mają wątpliwości, ale wtedy jest duża szansa że coś się dzieje. Kiedyś klient chciał wiedzieć kiedy samochód żonki jest, a kiedy nie jest w garażu. Spojrzałem zaciekawiony ale nic nie powiedziałem. Są już po rozwodzie bo miała kogoś, wziął firmę detektywistyczną jak był już pewny że coś się dzieje. Bogaci ludzie i jak zwykle jak niewiadomo o co chodzi to chodzi o kasę.

Re: Faceci mają wymagania

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Las wzywa znikam na trochę do miłego >;)) Ciekawe co zauważycie :) czy to tylko faceci hmm patrzą "selektywnie" >;PP

Re: Faceci mają wymagania

Heh...
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.
12