Dzisiaj niedziela 13 - go niech Wam się zdarzy coś szczęśliwego:)

Dzisiaj niedziela 13 - go niech Wam się zdarzy coś szczęśliwego:)

Serenity♛

Re: Dzisiaj niedziela 13 - go niech Wam się zdarzy coś szczęśliwego:)

Serenity♛
Administrator
Dodatkowo Najserdeczniejsze Życzenia Urodzinowe dla Any:)

Re: Dzisiaj niedziela 13 - go niech Wam się zdarzy coś szczęśliwego:)

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity♛
Witaj Sarenko, dopiero co się zaczęła...Niedziela. Aaa czy będzie szczęśliwa, ocenię, jak będę kładł się spać...Obłędny kotek...

Re: Dzisiaj niedziela 13 - go niech Wam się zdarzy coś szczęśliwego:)

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity♛
Serenity♛ napisał/a
Dodatkowo Najserdeczniejsze Życzenia Urodzinowe dla Any:)

Wow...Zaś Geburtstag. Złożę życzenia jak Ana się pokarze, bo kuchnia wzywa, hehehe

Re: Dzisiaj niedziela 13 - go niech Wam się zdarzy coś szczęśliwego:)

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Serenity♛
Jaki ładny >;) Dzień dobry Serenko :) A można by to przedłużyć? Bo tydzień się zapowiada hardkorowy >;)

Re: Dzisiaj niedziela 13 - go niech Wam się zdarzy coś szczęśliwego:)

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
amigoland napisał/a
Witaj Sarenko, dopiero co się zaczęła...Niedziela. Aaa czy będzie szczęśliwa, ocenię, jak będę kładł się spać...Obłędny kotek...
Chyba go wypożyczyłaś od Rata, hehehe

[...]

Witaski:) Cudny ten kotek, prawda? Możesz zrobić sobie z niego avatar, pewnie spodoba się Mili:)

Co prawda nie chwalimy dnia przed zachodem słońca, ale życzyć dobrego możemy;))

[...]

No zaś;)) A Ty masz w grudniu czy w styczniu?

Re: Dzisiaj niedziela 13 - go niech Wam się zdarzy coś szczęśliwego:)

Serenity♛
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Lothar.❂ napisał/a
Jaki ładny >;) Dzień dobry Serenko :) A można by to przedłużyć? Bo tydzień się zapowiada hardkorowy >;)

Z życzeniami, by zdarzyło się coś szczęśliwego? Jasne!!! Dzień dobry:)
Wystarczy wstać prawą nogą;D a wszystko się układa;)

[...]

To nie to co "mój" zielonooki, ale też fajny...Dzięki, już go "robię"

[...]

Eee, Rat chyba nie miał w avku kotka? Miał lwa, a potem czarną panterę;))

[...]

Haha, widzę, że jest dalszy ciąg z tym kotkiem;)))
Ps. Nie pamiętam tego "zielonookiego"...

Re: Dzisiaj niedziela 13 - go niech Wam się zdarzy coś szczęśliwego:)

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Ano wszystkiego najjjj >;)*

[...]

No miał lwa, ale potem przygarnął czarną małą kotkę i miau w awatarze czarnego kotka. Jestem na 100% pewny.

[...]

Zmienił tego lwa z wystającymi kłami bo mu napisałem , że on już w awku ma agresję, no i posłuchał...

[...]

Oj tam miau, miau;)))
To była pantera Amigo;D
Choć może przez jakiś tam czas, miauczał kotkiem? Kto go tam wie?

[...]

w grudniu...30

[...]

Nie będę się kłócił, miało być szczęśliwie, hehehe. Niech rozsądzą forumowe Duszki...

[...]

Posłuchał Cię?;DDDD
Ale zobacz, jakie laski przyciągał?

[...]

Serio? To tak samo, jak moja koleżanka. Zawsze byliśmy u niej na Sylwka i te urodziny z opóźnieniem celebrowaliśmy;))
Jakbyś kazał mi zgadywać, to podałabym właśnie tę datę;D
123