Czytałem o proroctwach 3wś i trafiłem na mapę.

Czytałem o proroctwach 3wś i trafiłem na mapę.

Lothar.❂
Administrator
Hmm dziwne wrażenie.

Re: Czytałem o proroctwach 3wś i trafiłem na mapę.

amigoland
Ten kierunek koalicji pod wodzą Polski . To chyba jakiś żart?

Re: Czytałem o proroctwach 3wś i trafiłem na mapę.

Heh...
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Czytałem o proroctwach 3wś i trafiłem na mapę.

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Coś dużo tych islamistów. Zanim dojdzie do takiej ilości, musiałoby minąć 50 lat, przy założeniu, że od jutra KK zwija swoją misję z Europy. Bo jak na razie działa. Co prawda nie tak prężnie jak w Polsce. Ale jednak. Dzieci są chrzczone. Pierwsze komunie święte, się odbywają, śluby, pogrzeby itp.

Re: Czytałem o proroctwach 3wś i trafiłem na mapę.

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Heh...
Melisa napisał/a
Nie chcę tego oglądać z wyspy, na której zamieszkam.
Z Korsyki??

Re: Czytałem o proroctwach 3wś i trafiłem na mapę.

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Jedyne co z tej mapki może się zgadzać, to to, że linia brzegowa Europy, mocno się zmieni. Ale o tym wiadomo już od dziesiątków lat.

Re: Czytałem o proroctwach 3wś i trafiłem na mapę.

Heh...
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

[...]

Ktoś zadał sobie wyjątkowo dużo trudu, z rysowaniem tych map. Aaa Wielka Lechia to co to? Za Land?

Re: Czytałem o proroctwach 3wś i trafiłem na mapę.

Lothar.❂
Administrator
Zwróć uwagę na skażenie biologiczne i bombę atomową w północnych niemczech, ktoś chciał zatrzymać atak ze wschodu na Linni Zygfryda.

 Linia Zygfryda (Wał Zachodni, linia Hindenburga) – system niemieckich umocnień wzdłuż granicy Niemiec z Francją i Luksemburgiem (od miasta Kleve do Bazylei), liczący ok. 600 km. Zbudowano na niej ok. 15 560 obiektów fortyfikacyjnych i umocnień.

[...]

Illuminatus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Lothar.❂ napisał/a
Hmm dziwne wrażenie.
Zalanie wybrzeży, wybuch wulkanu, są możliwe. To skażenie biologiczne też, bo to mogą być islamiści chorzy np. na AIDS :DDD

Ale reszta jest niemożliwa. I jeszcze ta bomba atomowa w Moskwie - żeby tam spadła bomba, to musiałoby lecieć setki, jak nie tysiące rakiet, żeby któraś przerwała parasol antyrakietowy, a przy takiej eskalacji, to byłaby wojna totalna i grzybki rosłyby wszędzie.:)

No i ten nasz atak na Rosję i Chiny, to niezły żart. :D

Re: Czytałem o proroctwach 3wś i trafiłem na mapę.

Lothar.❂
Administrator
Technologie szybko idą naprzód a szczególnie zakłócenia radioelektroniczne. Jedna dobrze chroniona rakieta może dolecieć.A niewiadomo jaką trasą będzie szła. Równie dobrze może z Arktyki.

Re: Czytałem o proroctwach 3wś i trafiłem na mapę.

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Heh...
Ale się romantycznie zrobiło :)

[...]

Do tej pory, nie można było tak zrobić. Jedyny skuteczny atak, to wystrzeliwanie setek atrap razem z prawdziwymi rakietami. Wtedy tarcze się nie wyrabiają i część rakiet dociera do celu.

Myślę, że gdyby któreś supermocarstwo odkryło 100% technikę stealth, to już by wykonało prewencyjne uderzenie rozbrajające. USA na pewno.
A stolice są nie do zbombardowania, ze względów prestiżowych.

Niedawno Palestyńczycy zrobili w jajo Izrael i ostrzelali ich ze specjalnych, superciężkich karabinów. Izraelska tarcza zareagowała i zmarnowali setki rakiet ale nic nie doleciało, więc te tarcze są niezłe.:)

[...]

Na szczęście mieszkam na południu...

Re: Czytałem o proroctwach 3wś i trafiłem na mapę.

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Illuminatus
Illuminatus napisał/a
[...]

Na zdrowy rozum, żadnej stronie w Europie, żadna wojna nie jest potrzebna. Zachód ma swój dobrobyt. Rosja ma minerały. Za które może sobie kupić ten dobrobyt. Zakładając że ktoś popchnie NATO na wschód. zaczynając wojenkę konwencjonalną. Podejrzewam nawet że Rosja nawet do pewnego momentu, przystanie na to. Ale do pewnego momentu. Nie zapominajmy że w Kaliningradzie stacjonują Iskandery. Ruskie Ubooty już raz wynurzyły się w kanale La Manche, obejmując swoim zasięgiem WB, Francję, Niemcy. Można by powiedzieć całą Europę zachodnią. Nikt zdrowo myślący o żadnej wojnie nie myśli. To są tylko zagrywki, żeby wpędzać ludzi w kupno złota, którego i tak nie zobaczą, spekulacje giełdowe i tyle. Za rok złoto spadnie gwałtownie i kto na tym zyska?? Banki ! Kochani, a kto siedzi w bankach? Dopowiedzcie sobie sami, hehehe
12