A czy to powinno mieć jakieś znaczenie?
Pytanie retoryczne

Re: Czujesz się kochany przeze mnie?

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Czujesz się kochany przeze mnie?

Kropelka
Dla Ciebie powinno mieć, dla obiektu kochanego -nie, w sferze poczucia szczęścia.

Re: Czujesz się kochany przeze mnie?

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Czujesz się kochany przeze mnie?

Kropelka
Melisa napisał/a
Więc jak on może się czuć, jeśli wie, że nie czuję się kochana? Słabo, prawda?
Każdy jest odpowiedzialny sam za swoje poczucie szczęścia lub jego brak.
Nie myśl o tym, że nie jesteś kochana bo nigdy tego nie wiesz tak do końca i nie uzależniaj od tego swojego poczucia szczęścia i wartości.

Re: Czujesz się kochany przeze mnie?

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Czujesz się kochany przeze mnie?

Kropelka
Nie zasłaniaj się dziećmi, one mają wymazaną pamięć jedności.

Re: Czujesz się kochany przeze mnie?

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Czujesz się kochany przeze mnie?

Kropelka
Skoro jesteś jak dziecko to Cię rozumiem, trzeba Cię miłości nauczyć *

Re: Czujesz się kochany przeze mnie?

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Melisa
Melisa napisał/a
Sama jestem jak dziecko.
Przytulam, głaskam i za niedługo wrócę.

Re: Czujesz się kochany przeze mnie?

Melisa
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

[...]

KOTEK
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Melisa
Absolutnie nie! Nie, nie, nie.

Re: Czujesz się kochany przeze mnie?

Marcelina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
 a nie odwrotnie? Podobno dzieci na początku mają pamięć jedności. Sądzę, że dorośli nauczeni są kochać według treningu, jaki przeszli w życiu. Nie rozumiem jak to możliwe, że miłość bez wzajemności może być szczęściem?

Re: Czujesz się kochany przeze mnie?

Marcelina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Wyobrażam sobie idąc tą filozofią miłości..... że kocham, a dla kogoś to nie ma znaczenia i nie wpływa na jego poczucie szczęścia. To jak do tego mogło dojść, że się zakochałam i dało mi to poczucia szczęścia? Nie rozumiem.

Re: Czujesz się kochany przeze mnie?

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Marcelina
Marcelina napisał/a
[...]
Mają pamięć nie tylko jedności -do 3 r.ż
Miłość sama w sobie jest szczęściem.

[...]

To przyjrzyj się miłości do Boga, do przyrody, do żywiołów itp

Re: Czujesz się kochany przeze mnie?

Marcelina
 To raczej podziw dla fascynujących zjawisk, rodzaj uwielbienia.

Re: Czujesz się kochany przeze mnie?

Serenity♛
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Kropelka napisał/a
A czy to powinno mieć jakieś znaczenie?
Pytanie retoryczne
Ma znaczenie Kropelko.