Królik, sałata z jogurtem, ziemniaki :)

Re: Co na obiad 😋

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Co na obiad 😋

Lothar.❂
Administrator
Rewelacyjne i niedrogie mięso, dawniej mnie zapach odrzucał, a to jest inne, psy reagują entuzjastycznie, jak na kaczkę >;) Do tego wyśmienity sos śmietanowo koperkowy.

Re: Co na obiad 😋

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Melisa
Upiekłam wczoraj schab z boczkiem, śliwką i serem wędzonym. Do tego młode ziemniaki z maselkiem i koperkiem, ogórek konserwowy lub sałata z winegretem własnej roboty i wytrawne wino z aronii.

Re: Co na obiad 😋

Melisa
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Co na obiad 😋

Melisa
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Co na obiad 😋

Kropelka
Mnie mięsko usypia, więc w tygodniu staram się nie jadać obiadu.
Dziś po pracy wdepnęlam na sushi i też mi śpiąco ,  zdecydowanie mam więcej energii po warzywkach czy owocu.

Re: Co na obiad 😋

Lothar.❂
Administrator
Hmm "mięsko" też ma uroki

Re: Co na obiad 😋

Melisa
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Co na obiad 😋

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Ble

Wiocha

Re: Co na obiad 😋

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Melisa
No to już lepiej

Re: Co na obiad 😋

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Lothar.❂ napisał/a
Rewelacyjne i niedrogie mięso, dawniej mnie zapach odrzucał, a to jest inne, psy reagują entuzjastycznie, jak na kaczkę >;) Do tego wyśmienity sos śmietanowo koperkowy.
Inny zapach powiadasz? Aaa ten królik nie ma przypadkiem za długiego ogonka? Przypomniał mi się raz skandal jaki trafił się tutaj w sklepie. Wyładowano do zamrażarki zamrożone króliki. W dobie cyfryzacji i skanowania, nikt nie czyta co jest na opakowaniu. A z resztą, tam i tak były jakieś Chińskie bohomazy. Po jakimś czasie do sklepu wróciła klientka, ze świeżo odmrożonym królikiem. Zapytała, czy to normalne, żeby króliki miały taki długi ogon, bo ona w swoim życiu nie jednego królika zjadła, ale coś takiego jeszcze nie widziała. Kierownik sklepu wziął pod 'lupę" dostawę. I co się okazało. Dostawa pomyliła adres, powinna trafić do restauracji chińskiej, to były prawdopodobnie...Koty mrożone.

Re: Co na obiad 😋

Lothar.❂
Administrator
Weź nie strasz, niby z supermarketu ale kto wie?

Re: Co na obiad 😋

amigoland
Lothar.❂ napisał/a
Weź nie strasz, niby z supermarketu ale kto wie?
Poczekamy do jutra, czy zaczniesz miauczeć, hehehe

Re: Co na obiad 😋

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
amigoland napisał/a
Lothar.❂ napisał/a
[...]
Amigo nie szokuj mnie ,proszę Cię.We Włoszech królik to bardzo wykwintne danie.Pieką go z rozmarynem ,wytrawnym winem,czosnkiem,a na końcu pieczenia wrzucają oliwki,koktajlowe pomidory i paprykę świeżą.Przyznaję jadłam w życiu dużo dobrych rzeczy,ale to danie przewyższa inne potrawy,w smaku.Zrobił mi się smak na tego królika,ale nie na kota pieczonego

Re: Co na obiad 😋

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
W supermarkecie króliki kupujesz?  Przecież Ty powinieneś mieć swoje bo masz warunki. .;))

Re: Co na obiad 😋

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Melisa
Melisa napisał/a
Tortilla:
1. Gotowy placek do tortilli,
2. Sałata,
3. Kotlet drobiowy w panierce,
4. Dwa plasterki marynowanej, ostrej papryczki zielonej,
5. Sałatka grecki w occie ze słoika,
6. Dwa plasterki pomidora,
7. Sos słodko-kwaśny.

Złożyć placek w becik i Voila! 😚
Ja tortillę przygotowuję tak,mięso kurczaka kroję w kostkę i maczam w jajku i bułce tartej i smażę.W między czasie kroję sałatę zieloną ,pomidory świeże ,ogórki,cebulę,po wymieszaniu nakładam razem z mięsem na placek tortilli.Do tego przygotowuję sos czosnkowy ,jak mam dodaję trochę koperku świeżego do sosu.W wersji wegańskiej przygotowuję kotlety sojowe w ten sam sposób co kurczaka,dodatki te same ,tyle że używam do sosu śmietanki wegańskiej.Mojej rodzinie najlepiej smakuje z sosem czosnkowym

Re: Co na obiad 😋

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Kropelka napisał/a
Upiekłam wczoraj schab z boczkiem, śliwką i serem wędzonym. Do tego młode ziemniaki z maselkiem i koperkiem, ogórek konserwowy lub sałata z winegretem własnej roboty i wytrawne wino z aronii.
Dawno nie robiłam schabu ze śliwką.Mam własnej roboty wino wytrawne z aronii,zapomniałam o nim ,leży w piwnicy.

Re: Co na obiad 😋

Melisa
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.
12345