1234 ... 8

Co Wy na to?

sekretny znajomy
Ten post był aktualizowany .
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Co Wy na to?

amigoland
Czyli taki abonament...Niezły pomysł...Popieram...

Re: Co Wy na to?

sekretny znajomy
Ten post był aktualizowany .
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Co Wy na to?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sekretny znajomy
sekretny znajomy napisał/a
Słuchajcie, funkcja administratora na takich forum wykonywana społecznie, za darmo, może stanąć kołkiem w gardle nawet najbardziej zapalonej i wytrwałej osobie.

Naliczyłem, że jest tutaj nas około 15 stałych użytkowników, więc myślę, że nie uszczupli to naszego budżetu, jeśli każdy z nas (kto chce tutaj pisać) będzie przelewał na konto administratorki po 100 zł miesięcznie (można więcej, jeśli kogoś stać).

Wyjdzie jakieś 1500 zł na miesiąc, to wprawdzie niewiele, ale będzie jakąś miłą osłodą i motywacją do parania się tak niewdzięcznym zajęciem. Co Wy na to? Możemy wpłat na konto Sylwii dokonywać poprzez jakąś stronę zbiórek społecznych, jeśli ktoś boi się o swoje dane osobowy. Większość z Was jest tutaj biznesmenami, fabrykantami, żonami szejków naftowych, emigrantami z wieloletnim stażem, więc po 100 zł na miesiąc to nawet nie zauważymy straty w naszym budżecie. Co wy na to? Ja jestem gotowy na taki układ.

I oczywiście tylko osoby, które dokonywałaby stałych, systematycznych wpłat miałby prawo do jakichkolwiek skarg na forum i tak dalej...

Co Wy na to?

HE he Szuwarze czy przeczytałeś już że podanoTwoją kandydaturę z Lotharem na administratorów zamiast Sylwi?I już chcecie kręcić interes?Na prawdę trochę etyki ,moralności i zasad nie zaszkodzi.Może wpierw postarajcie się namówić Sylwię żeby wróciła co?Faceci to na prawdę chcą ukręcić interes na wszystkim,wstydż się Szuwarze,oj wsydż

Re: Co Wy na to?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
amigoland napisał/a
Czyli taki abonament...Niezły pomysł...Popieram...
Amigo to zamordys

Re: Co Wy na to?

sekretny znajomy
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Co Wy na to?

Lwiczka9
Ten post był aktualizowany .
[...]

Kawusia napisał/a
amigoland napisał/a
Czyli taki abonament...Niezły pomysł...Popieram...
Amigo to zamordys
Dlaczego Kawusiu? Jak się za coś płaci, to się to coś szanuje. A tak to łatwo przyszło, łatwo poszło...

Re: Co Wy na to?

sekretny znajomy
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
[...]

Ja akurat dziękuję i nie piszę się na to nawet za 5000 zł miesięcznie, ale bardzo chętnie się dołożę. Kto jeszcze? :)
Akurat Ci wierzę,wiem jaki z Ciebie krętacz zawracasz w głowie kobietom,porzucasz ,a potem chcesz kasy za forum.Ana nie może dojść do siebie po Twoich zalotach,i chcesz nam tu sprawować rządy i jeszcze brać od nas kasę.W życiu już nie zbałamucisz tu żadnej kobiety ,ani mężczyzny na tym forum.

Re: Co Wy na to?

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sekretny znajomy
Proponuje żeby Szuwarek zaczął z opłatami od swojego forum, a potem podzieli się z nami swoimi doświadczeniami...Hehehe.

[...]

Mam obiekcje,uważam ze logowanie rozwiązało by problemy

[...]

To tajny agent trzeba uważać bo działa pod przykrywką

Re: Co Wy na to?

Lwiczka9
Ten post był aktualizowany .
[...]

Z wulgaryzmami?...

[...]

Jola :)
[...]

Jola :) napisał/a
Oj tam, co tak skromnie Marcin, to ja powiem setka za każde złamanie regulaminu i 50 zasad od zasad

Masz święty spokój na forum, albo kasy jak lodu 😆
Jakby nie było jedno z dwojga w pakiecie, także strat żadnych 😀
Nic tak człowieka nie wychowuje jak...Kary, świetny pomysł Jolu...

[...]

Ja nie chcę ani złamanego grosza, skoro jestem szaleńcem i podjąłem się robić to społecznie, to nie wziąłbym od Was złamanego grosza za prowadzenie forum (prędzej jakieś reklamy bym sobie wrzucił na forum). Ja cały czas piszę o comiesięcznej składce dla Sarenki. Ja jestem gotowy płacić, a Ty wchodzisz w to Kawusiu?
Oj tam nie wierzę Ci bałamut z Ciebie

Re: Co Wy na to?

sekretny znajomy
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola :)
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.
1234 ... 8