Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

Ana

Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

Ana
Ja tak, uwielbiam :)))

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

Kawusia
Ana napisał/a
Ja tak, uwielbiam :)))
Ano Sylwia składała Ci tu życzenia urodzinowe,a my dołączaliśmy się do tych życzeń,no cóż skoro nie zauważyłaś,to spóżnione ale serdeczne

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Ja nie...bo mnie to guzik obchodzi!
Ana

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Ana napisał/a
Ja tak, uwielbiam :)))
Ano Sylwia składała Ci tu życzenia urodzinowe,a my dołączaliśmy się do tych życzeń,no cóż skoro nie zauważyłaś,to spóżnione ale serdeczne
Ojej dziekuję Kawusiu, i wszystkim forumowiczom, to miłe :)) ale nie obchodzę urodzin ani 5 ani 13 :))
Ale dziękuję :)))
Ana

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Mała napisał/a
Ja nie...bo mnie to guzik obchodzi!
A ja lubię

[...]

Ano ale to nie nasza wina że umyślałaś sobie obchodzić urodziny ,w innym czasie niż my składaliśmy Ci życzenia.Nie zachowuj się jak księżniczka Harego i podziękuj w wątku  przeznaczonym dla Ciebie na życzeniaA nie ma za co;-)))
Ana

[...]

Normalnie czuję się jakby mnie mamuska strofowała, matka dzwoni i upomina :))))) hahahahaha :))) Księżniczka Harego?? teraz to dajesz normalnie :))))

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

michalina
Ana ,a w zyciu!;)Nie tracę czasu na tzw.celebrytów i życie pasożytniczej kasty też mnie nic nie obchodzi;))

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

hiena
Hej michalina:)...to nie sa celebryci...raczej monarchowie:)...ja zerkne jesli wstane;))...chyba od jedenastej Ma byc transmisja?...

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

książę
Ciekawe na jakim kanale - też będę oglądał :D

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Hej michalina:)...to nie sa celebryci...raczej monarchowie:)...ja zerkne jesli wstane;))...chyba od jedenastej Ma byc transmisja?...
hej Hieno:))Nie mam pojęcia;))Dla mnie to żadne wydarzenie;))
A co do celebrytów to zgoda,to są monarchowie czyli mega,mega ,mega pasożyty!
Pozdro:))

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez książę
książę napisał/a
Ciekawe na jakim kanale - też będę oglądał :D
Poszukaj se w google,pewnie wszędzie o tym trąbia żeby czymś zająć umysły gawiedzi

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

książę
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Jakie pasożyty Michalina, no wiesz w Polsce też powinna powstać monarchia a nie jakieś wiecznie walczące demokraty i widzisz, ze jest jak jest! strasznie!

[...]

Gorsze pasozyty niż celebryci bo celebryta to na ściankach musi wystawać
Naprawdę ja już nie wiem,co powinno być w Polsce.Na razie jest pomieszanie z poplątaniem.Wiem,że ostatnio pojawili się zwolennicy monarchii ale szczerze mówiąc nie zgłębiałam tematu:)

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

Melisa
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Heh...mnie sie wydaje ze sa jednak mniejszymi pasozytami...niz rzad:/...ci to dopiero kosza...zerkne z tego wzgledu bo to normalna dziewczyna z “ludu” jest...pozdrawiam:)...

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

Kropelka
[...]
Jestem za, może wróciły by mi przywileje i ziemie.
Mogłabym być znowu panią na włościach czyli pasożytem wg Michaliny :))

Póki co to kroją się  jakieś marne grosze do podziału za służebność odziedziczonej drogi.
Ana

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

Ana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Dzisiaj o 10.45 na TVP1 :))))

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

Mała
Fajna para.  Wg moich kryteriów Harry jest męski a Megan mega kobieca. Młodej parze życzę szczęścia (pamiętajmy, że to mezalians) ale tak jak wcześniej napisałam, nie będę oglądać.;)

Re: Będziecie oglądać ślub Harego i Megan

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ana
Nie, ten slub to kompletna kicha i rudy od koniuszego jeszcze tego pozaluje.
Kpt.Wojtek
12