Astromeda...

1234 ... 21

Astromeda...

amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. Nie zacznę od pogody tylko od tej małej rzeczy w przesyłce co wczoraj dostałem. Takie to małe a potrafi przynieść, tyle zadowolenia. Ba! Nawet szczęścia! Hehehe. Bo przyszły tydzień mogę rozpocząć spokojnie bez zmartwień, że w piątek, w czasie wielkiego meczu, gdy Lewy strzeli Realowi bramkę, obraz misie zatnie! Hehehe. Wszystko działa jak należy. Pogoda u mnie bez zmian, tzn...Lato trwa. Ale jak już zapowiedzieli w TV, bo nareszcie mam w kompie działającą TV, od czwartku będzie ochłodzenie...Buziak.

Re: Astromeda...

amigoland
amigoland napisał/a
[...]
Jaki piątek? Skąd mi ten piątek przyszedł do głowy? Meczyk jest w środę, może data 25 mnie zmyliła...Buziak.

Re: Astromeda...

imli-li
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
Witaj Kotku już nie pytam o tą zabawkę już opowiedziałeś cieszę się wraz z Tobą  normalnie zaśmiałam się kiedy wspomniałeś o pogodzie  dzisiaj jestem naładowana polityką niesamowicie podusiłabym tych pisiorów zakłamanych, zachłannych a już premier, że bawić się chce w Janosika  to ten prawdziwy przekręca się w grobie  nie Kochanie to nie chęć do rozmowy o polityce  tylko mnie szlak trafia  Buziak..

Re: Astromeda...

amigoland
imli-li napisał/a
[...]
Kotuś, ostatnim chyba niezakłamanym politykiem w Polsce był chyba...Piłsudski, hehehe. I to też teraz coś tam na niego jakieś haki wykopali, hehehe...Buziak.

Re: Astromeda...

imli-li
Kochanie naprawdę na dzisiaj mam dosyć nie wiem po co tak się katowałam  masochistka ze mnie  już głęboki oddech złapałam  Buziak.. zauważyłeś ? napisu o sponsoringu już nie ma

Re: Astromeda...

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland

Re: Astromeda...

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez imli-li
imli-li napisał/a
Kochanie naprawdę na dzisiaj mam dosyć nie wiem po co tak się katowałam  masochistka ze mnie  już głęboki oddech złapałam  Buziak.. zauważyłeś ? napisu o sponsoringu już nie ma
Kotuś, ja Cię dobrze rozumiem. Jesteś jedną z milionów "ofiar" mediów. Dlatego nie oglądaj tych dzienników, jest tyle innych programów. Ja Np. Obejrzałem sobie dzisiaj na niemieckim Terra, program naukowy o Ziemi. Dzisiaj akurat było u wymarciu dinozaurów po wybuchu asteroidy na półwyspie Yukatan. Nie było słońca...30 lat. Przynajmniej tak obliczyli naukowcy...
ps.
Napis o sponsoringu jest u mnie dalej...Kotuś...Buziak.

Re: Astromeda...

imli-li
Kotku? czy z tymi antenami to fakt? Buziak..

Re: Astromeda...

amigoland
imli-li napisał/a
Kotku? czy z tymi antenami to fakt? Buziak..
To fakt, napisany nawet w Fakt24, nie czytałaś artykułu?  To żaden prima aprilis...Buziak.

Re: Astromeda...

imli-li
nie czytałam mało co widzę Kotku to co duże  Buziak..

Re: Astromeda...

amigoland
imli-li napisał/a
nie czytałam mało co widzę Kotku to co duże  Buziak..
Tam, co podałem Ci link, są tylko zdjęcia. U samej góry stoi...Zamknij galerię. Zamknij ją, pojawi się artykuł. Kotuś, tam są wystarczająco duże litery. Artykuł jest nie duży...Buziak.

Re: Astromeda...

imli-li
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
teraz widzę, że w Świebodzinie mój starszy ma takie powiedzenie  o jezusie świebodziński ciekawe czy o tym wie  to jest niedaleko od niego Buziak..

Re: Astromeda...

amigoland
imli-li napisał/a
teraz widzę, że w Świebodzinie mój starszy ma takie powiedzenie  o jezusie świebodziński ciekawe czy o tym wie  to jest niedaleko od niego Buziak..
Zainstalowali tam anteny internetowe a proboszcz o niczym nie wie...Ciekawe ile kasuje miesięcznie za udostępnienie "wierzy" hehehe...Buziak.

Re: Astromeda...

imli-li
a może inkasuje za usługi  kto wie Buziak..

Re: Astromeda...

amigoland
imli-li napisał/a
a może inkasuje za usługi  kto wie Buziak..
Kotuś...To pewne jak...Amen w pacierzu, hehehe...Buziak.
Ps.
Dadzą mu tam pewnie teraz popalić parafianie...Hehehe.

Re: Astromeda...

imli-li
chyba cały kraj się zainteresuje  na Rydzyka już większość zęby ostrzy bo i jest powód Buziak..

Re: Astromeda...

amigoland
imli-li napisał/a
chyba cały kraj się zainteresuje  na Rydzyka już większość zęby ostrzy bo i jest powód Buziak..
Ten Rydzol to przegina, to żaden zakonnik, to biznesmen. Niech się udławi tymi swoimi milionami, do grobu ich nie zabierze...Buziak.

Re: Astromeda...

imli-li
to przekręt  nawet Watykan potwierdził żaden klecha z niego ciemnota  fanatyków go hołduje rany ile jeszcze debilizmu w kraju zatrważające  Kotku Buziak..

Re: Astromeda...

amigoland
imli-li napisał/a
to przekręt  nawet Watykan potwierdził żaden klecha z niego ciemnota  fanatyków go hołduje rany ile jeszcze debilizmu w kraju zatrważające  Kotku Buziak..
No właśnie, w którym wieku żyją ci ludzie? Albo ma takich swoich klakierów, wiesz...Dla oka. Bo na media to on się zna, jak mało kto...Buziak.

Re: Astromeda...

imli-li
on ogólnie ma łeb do interesów i jest przekrętem  na całą metę podejrzewam, że drzewo z puszczy poszło do niego  Kotku  Buziak..
1234 ... 21