AUTORKA USUNEŁA WIADOMOSC

Lwiczka9
Ten post był aktualizowany .
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Co nas obchodzi kto tu bedzie adminem? To ich sprawa.

sekretny znajomy
Bardzo słuszna uwaga, miłego wieczoru

"I to, co zwykle tak trudno przychodziło nam powiedzieć, o wiele, o wiele łatwiej się napisze..."

Re: Co nas obchodzi kto tu bedzie adminem? To ich sprawa.

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Co nas obchodzi kto tu bedzie adminem? To ich sprawa.

Jola :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Walka o stołki tu zupełnie jak w polskim rzadzie. Ludzie,dajcie spokój!
My,uzytkownicy forum chcemy sie wypowiedziec i wyrazac swe poglady oraz spokojnie rozmawiac. A rola admina jest zadbac by tak sie działo. I tyle. Ogłaszam koniec dyskusji na ten temat.
A Wy jak chcecie.

Nie, no ja to bym jeszcze podyskutowała 😆
👿

[...]

amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola :)
Jak chcesz Jolu podyskutować, to zapraszam na "Gorący temat" Wisi już od 24 kwietnia...
w pokoiku politycznym.

Re: Co nas obchodzi kto tu bedzie adminem? To ich sprawa.

Jola :)

Ryo2 napisał/a
Ależ Lwiczko , ta "władza" , ten "prestiż" , ta możliwośc banowania przeciwników. Tu trwa wielka wojna o władzę w której uczestniczy Lothar i jego wyimaginowani przeciwnicy

Ojjj tak 😈, taka funkcja to jak z pierścieniem Saurona z Władcy Pierścieni 😅, zakładasz na palec i ogarniają cię zgubne instynkty ....ta władza, ten prestiż, tu ban, tam banan, mmmm, rozmarzyłam się 😆😆😆
👿

Re: Co nas obchodzi kto tu bedzie adminem? To ich sprawa.

Jola :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
:)) Joooolluuu...zmiłuj sie..:)) Zal mi sie Sylwii zrobilo...I tak juz podjela decyzje...No ale...probuj jeszcze skoro wola twa taka...Ja bym wolala nie wiedziec kto jest adminem. To zbędna wiedza. On/a ma byc niewidzoczny i..nie powinien uczestniczyc w dyskusjach. Albo admin albo uczestnik forum. Innej opcji nie ma. Obiektywizm ponad wszystko. A uwikłanie emocjonalne w dyskusji zaciera obiektywizm. sama powiedz...?

Ja tam niedowiarek jestem Lwiczko, a bazując na doświadczeniu, nie nastraja to pozytywnie, w sensie, że zmiany in plus będą odczuwalne, ale pożyjemy zobaczymy🙄
👿

Re: Co nas obchodzi kto tu bedzie adminem? To ich sprawa.

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola :)
Pamiętasz Niewolnicę Izaurę Jolu? :) Zły admin dopada i niewoli :) a ona taka słaba >;P Przyśni ci się to >;DD Leoncjo :)

[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez amigoland
amigoland napisał/a
Jak chcesz Jolu podyskutować, to zapraszam na "Gorący temat" Wisi już od 24 kwietnia...
w pokoiku politycznym.

Dzięki Ami, zaraz tam zajrzę, może ten temat "wisi" właśnie dla mnie, uratowałeś moją Erisowatość😁
PS.
W sumie, to nawet ładne określenie wrednej jędzy🙂
👿

[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lothar.❂
Lothar.❂ napisał/a
Pamiętasz Niewolnicę Izaurę Jolu? :) Zły admin dopada i niewoli :) a ona taka słaba >;P Przyśni ci się to >;DD Leoncjo :)

Łał😂, ale moje "fantazje" nieco fikuśniejsze🙄, jeśli tobie Wojtku przyśni się moja Erisowatość i wyjdziesz z tego prawie żyw, to mi może nawet zniewolony Leoncjo 😆
👿

Re: Co nas obchodzi kto tu bedzie adminem? To ich sprawa.

Lothar.❂
Administrator
Nie zrywaj się od razu, jak się obudzisz tylko zapamiętaj sen. Zobaczymy, może się uda >;))

Re: Co nas obchodzi kto tu bedzie adminem? To ich sprawa.

Jola :)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
To zalezy od Serenity,czy sie dostatecznie wyciszy z nadzorowaniem . Czy spusci z tonu i zrozumie ze nie jestesmy w karcerze. Mysle,ze wiecej seksu wplynelo by pozytywnie na jej psychike. I dała by nam spokoj. Taki Lot to sie bedzie wyzywał,bo jego to tylko komarzyce pożądająDD Mi to juz obojętne...

Lwiczko😆

Oj tam, dobry seksik nie jest zły, ale to kolejne po forum uzależnienie, czasu na "ban'anowanie" zabraknie, co to, to nie 😄
👿

Re: Co nas obchodzi kto tu bedzie adminem? To ich sprawa.

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Zawsze wiedzialam...ze wladza jest pozadana...chyba wiecej niz pieniadze...

[...]

O losie, tak poważnie?😆
Dzięki Dobrodzieju, a dojdę o własnych siłach rano do pracy?😀
👿

Re: Co nas obchodzi kto tu bedzie adminem? To ich sprawa.

Lwiczka9
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
ZAWARTOŚCI USUNIĘTE
Autor usunął wiadomość.

Re: Co nas obchodzi kto tu bedzie adminem? To ich sprawa.

Jola :)
Ryo2 napisał/a
Taak , ta potęga , ten blichtr , ta moc :D  Jeeeju Jolcia same te mysli o bananach już wyzwalają w człowieku ciemną stronę Mocy jak się przed chwilą sama przekonałaś

Dokładnie tak Krzyś 😂😂😂, oczami wyobraźni rzuciłam już całym ban'anowcem, ech...przyjdzie się obudzić i lipa 🙄, może jednak zawalczę z Pogromcą Eris i pozwoli mi chociaż na jeden ban w tygodniu 😆
👿

Re: Co nas obchodzi kto tu bedzie adminem? To ich sprawa.

Lothar.❂
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola :)
Jola :) napisał/a
Lothar.❂ napisał/a
Nie zrywaj się od razu, jak się obudzisz tylko zapamiętaj sen. Zobaczymy, może się uda >;))

O losie, tak poważnie?😆
Dzięki Dobrodzieju, a dojdę o własnych siłach rano do pracy?😀
Kto wie co ci w duszy gra
12